اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان ورامین تاکید کرد

ایجاد شرایط ورزش برای جانبازان و معلولان در سال آینده

رئیس جدید هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان شهرستان ورامین بر ایجاد شرایط ورزش برای جانبازان و معلولان در سال پیش‌رو تاکید کرد.

ایجاد شرایط ورزش برای جانبازان و معلولان در سال آینده

ابراهیم شیرکوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از ایجاد پیش زمینه‌هایی برای حضور علاقمندان برای شرکت در برنامه‌های ورزشی خبر داد.

رئیس جدید هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان شهرستان ورامین گفت: بعد از تصدی بنده به‌ عنوان مسئول هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان شهرستان، مبنا بر این پایه‌گذاری شد تا با ایجاد زمینه و ساختارهای مناسب، قشر جانباز و معلول را به سمت اماکن ورزشی سوق دهیم تا شرایط برای نشاط روحی و سلامتی جسم آن‌ها مهیا شود.

وی در ادامه افزود: بر این اساس در نظر داریم در سال پیش‌رو با برنامه‌ریزی دقیق و مدون زمان‌هایی را برای حضور این افراد در نظر بگیریم و طبق علاقه آن‌ها به ورزش‌های مورد علاقه پیش زمینه‌ها را فراهم آوریم.

قائم مقام اداره ورزش و جوانان ورامین ادامه داد: متاسفانه بسیاری از این قشر از ورزش و تفریحات خود را محروم ساخته‌اند و با گوشه‌نشینی و نپرداختن به ورزش، شرایط جسمی و روحی خود را در معرض خطر قرار داده‌اند.

شیرکوند اظهار داشت: حال این وظیفه خطیر به عهده بنده گمارده شده است و در نظر است با سرکشی به منزل این عزیزان علاوه بر باخبر شدن از حال و معیشتشان، از آنان دعوت کنیم تا به ورزش بپردازند.

رئیس جدید هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان شهرستان ورامین عنوان کرد: ما باید خودمان را در قبال آن‌ها مسئول بدانیم، چراکه جانبازان و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ما دارند و باید علاوه بر اداره ورزش و جوانان، ارگان‌های دیگر نیز شرایط را برای رفاه این عزیزان مهیا کنند.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان در پایان تصریح کرد: هرچند خانواده معلولان از اداره ورزش و جوانان، هیچ‌گاه انتظار خدمت‌رسانی نداشته‌اند اما وظیفه انسانی و ذاتی ما حکم می‌کند با برنامه‌ریزی و تشویق معلولان به سمت و سوی ورزش، خانواده این عزیزان به‌ویژه خودشان را از لحاظ جسمی و روحی مهیای ادامه حیات کنیم.

انتهای پیام/2462/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول