اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری

یادواره 47 شهید مسجد توحید بوشهر برگزار شد

یادواره 47 شهید مسجد توحید با حضور حماسی مردم و مسئولان استانی و کشوری در مسجد توحید بوشهر برگزار شد.

یادواره 47 شهید مسجد توحید بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیین یادواره 47 شهید مسجد توحید شهر بوشهر شنبه شب با حضور خیره‌کننده مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه بوشهر برگزار شد.

این مراسم باشکوه که با تلاوت آیاتی از قران کریم توسط عباس هاشمی قاری بین‌المللی قران آغاز شد با استقبال چشمگیر مسئولان استانی و کشوری نیز همراه شده بود.

تشریح خلاصه‌ای از فعالیت‌های مسجد توحید در صد سال اخیر در قالب یک کلیپ تصویری از جمله برنامه‌های این یادواره بود.

گروه تواشیح الغدیر بوشهر نیز قطعه‌ای را برای حاضران در این یادواره اجرا کردند، لازم به ذکر است کار تنظیم شعر و آهنگ این قطعه تواشیح که در یادواره اجرا شد، توسط ماشاءلله پورتنگستانی یکی از شهیدان مسجد توحید بوشهر در سال 60 صورت گرفته بود.

در ادامه این یادواره باشکوه از پدر شهید ابراهیم رنجبر (جوان‌ترین شهید مسجد توحید) و همچنین از محمدباقر رنجبر و شمشیری‌زاده دو آزاده سرافراز هشت سال جنگ تحمیلی تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از ماندنی صلصالی شاعر و گردآورنده اشعار شهدای مسجد توحید از دیگر برنامه‌های این یادواره باشکوه بود.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نیز با سخنانی از اهمیت نقش شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی گفت و بر اجرای اقتصاد مقاومتی که از ایده‌های رهبر معظم انقلاب به شمار می‌رود، تاکید کرد.

در ادامه مرتضی طاهری با اشعاری در مدح بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) به مداحی پرداخت و فضای معنوی خاصی را بر محل برگزاری یادواره 47 شهید مسجد توحید حکمفرما کرد.

در این یادواره آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبری، نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، استاندار بوشهر، فتح‌الله جمیری فرمانده سپاه امام صادق بوشهر و سردار علی رزمجو فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه بوشهر، تعدادی از اعضای شورای شهر بوشهر همراه با تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در این یادواره حضور داشتند.

در حاشیه این مراسم معنوی و ارزشمند از خانواده‌های 47 شهید مسجد توحید بوشهر تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم معنوی و باشکوه که با حضور اکثر قشرهای مردم از جمله خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان در مسجد توحید برگزار شد، مردم ولایتمدار بوشهر بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و امام شهدا تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/66006/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول