اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی جلسه‌ای

تفاهم‌نامه هیئت اسکی و کوهنوردی لرستان منعقد شد

تفاهم‌نامه هیئت اسکی و کوهنوردی لرستان منعقد شد.

تفاهم‌نامه هیئت اسکی و کوهنوردی لرستان منعقد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، دو هیئت ورزشی کوهنوردی و اسکی استان لرستان شنبه شب طی نشستی صمیمانه تفاهم‌نامه‌ای را در بندهایی از جمله تبادل اطلاعات حول محور شناسایی مناطق کوهستانی، مکان‌یابی، استعدادیابی، تبادل توانایی‌های پشتیبانی و امداد و نجات در راستای ارتقای هر چه بهتر سطح ورزش‌های زمستانی، امضا و منعقد شد.

در این نشست صمیمانه که با حضور رئیس هیئت کوهنوردی استان لرستان و سرپرست هیئت اسکی این استان در محل هیئت اسکی استان برگزار شد، ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات هر دو طرف، این تفاهم‌نامه در بندهای مختلفی تنظیم و به امضا طرفین رسید.

رئیس هیئت کوهنوردی لرستان با اعلام آمادگی کامل خود برای هرگونه همکاری در این زمینه، ضمن معرفی آیتم‌های مشترک این دو هیئت گفت: کوه این خلقت عظیم خالق هستی بی‌شک اولین نقطه مشترک شروع همکاری است.

آرش قیاسیان در این رابطه افزود: کوهنوردی و اسکی را بنده تنها یک رشته ورزشی نمی‌بینم که در صورت تامل در چگونگی صعود یک ورزشکار از کوه می‌توانیم به یک سیر صعودی و تکاملی در آدمی برسیم.

وی اظهار داشت: این رشته را نباید تنها به شکل حرفه‌ای صعود یک گروه کوهنوردی دید که خلوت پر رمز و رازِ این محیط پر عظمت پر است، از نشانه‌های ایزدی است.

سرپرست هیئت اسکی استان لرستان نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از اراده ورزشکاران در هیئت کوهنوردی، با اعلام نظرات خود در چگونگی همکاری هر چه بهتر این دو هیئت تاکید داشت که بی‌شک امروز تفاهم‌نامه ما گام اول یک حرکت بزرگ در ورزش استان است.

فیروز اسماعیلی‌نژاد افزود: ادامه این حرکت نیازمند یک عزم مدیریتی بومی و یک تعامل بزرگ‌تر از سوی مدیران ملی است.

لازم به ذکر است، در ابتدای این نشست، فیلم مستندی از مناطق جغرافیایی مختلف استان که می‌تواند برای این رشته‌های مفرح زمینه‌ساز تشکیل یک منطقه گردشگری ورزشی باشد، پخش شد که هر دو هیئت بعد از دیدن کامل فیلم به نتایج مثبتی برای تعیین منطقه احتمالی ایجاد پیست اسکی دست یافتند.

انتهای پیام/2304/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول