اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان اصفهان:

93 میلیون تومان زکات برای بیماران نیازمند اصفهان هزینه شد

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت: 93 میلیون تومان از زکات جمع‌آوری شده سال‌جاری برای بیماران نیازمند زیرپوشش این نهاد در اصفهان هزینه شده است.

93 میلیون تومان زکات برای بیماران نیازمند اصفهان هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بهرام سوادکوهی شامگاه شنبه در جلسه ستاد زکات استان اصفهان اظهار کرد: زکات جمع‌آوری شده برای تامین امور محرومان هزینه می‌شود که در سال جاری معادل 3 میلیارد و 300 میلیون تومان زکات برای مردم نیازمند جمع‌آوری و قرار شد هزینه معادل آن نیز از اعتبارات خود امداد پرداخت شود که محقق نشد.

وی افزود: 2 میلیارد و 500 میلیون تومان زکات از خود مردم جمع‌آوری شد که یک میلیارد و 25 میلیون تومان معادل آن تامین و به شهرستان‌ها پرداخت شد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان تصریح کرد: البته در بخش جهیزیه و هزینه‌کرد ستاد کمیته امداد فرایند را تغییر داده و علاوه بر کمک به فقرا به پروژه‌های عمرانی محرومان نیز پرداخته است.

وی ادامه  داد: در سال‌جاری در امر جهیزیه 525 میلیون تومان، در بخش درمان 93 میلیون تومان و در بخش مسکن 510 میلیون تومان از زکات جمع‌آوری شده هزینه کرده است.

سوادکوهی با بیان اینکه 2 میلیارد و 200 میلیون تومان برای کمک هزینه افراد غیر از زیرپوشش هزینه شده است، گفت: 40 میلیون تومان از بخش زکات برای تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان و 200 میلیون تومان برای آزادی زندانیان از زکات هزینه شده است.

وی گفت: در بخش پروژه‌های عمرانی 6 میلیارد تومان جمع‌آوری شده است که 259 پروژه طراحی و انجام و نیز برای 145 مورد مسجد، مرکز فرهنگی و خانه عالم هزینه شده است.

معاون مشارکت‌های کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان بیان کرد: در طول چند سال گذشته 673 پروژه در روستاها از محل زکات انجام شده است.

انتهای پیام/63012/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول