اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد

رشد 123 درصدی جمع‌آوری زکات استان اصفهان در سال جاری

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت: در 11 ماه گذشته بیش از 8 میلیارد و 500 میلیون تومان زکات در استان اصفهان جمع‌آوری شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 123 درصد رشد داشته است.

رشد 123 درصدی جمع‌آوری زکات استان اصفهان در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی مجلس‌آرا شامگاه شنبه در جلسه ستاد زکات استان اصفهان که در استانداری اصفهان با حضور اعضای ستاد زکات استان برگزار شد، با اشاره به اینکه دبیرخانه زکات در سال 83 در کمیته امداد تشکیل شده است، اظهار کرد: ما هر سال شاهد افزایش زکات در اصفهان بودیم، چنانکه در ابتدا زکات با 5 میلیون تومان آغاز و هر ساله این پرداخت زکات بیشتر شده تا به مرز 8 میلیارد رسیده است.

وی افزود: 11 ماه گذشته کمک‌های مردمی 8 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده که در اختیار کمیته امداد قرار گرفته است و در این زمینه 123 درصد رشد نسبت به سال 91 داشته است.

مدیر کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: برای جمع‌آوری زکات استان 17 روحانی در 17 شهرستان استان جهت امور زکات در اختیار کمیته امداد هستند.تعهد کمیته امداد برای زکات در سال جاری 5 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است که این رقم بیش از تعهد و نزدیک هشت میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.

مجلس‌آرا با بیان اینکه سه میلیارد تومان زکات خاص فقرا هزینه شده است، گفت: در نظر داریم در سال آینده در جمع‌آوری زکات از مرز 9 میلیارد تومان بگذریم.

انتهای پیام/63012/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول