اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد اعلام کرد

حمایت ویژه از فعالیت خیرین کتابخانه‌ساز در نظرآباد

فرماندار نظرآباد از اجرای طرح‌هایی با هدف حمایت ویژه از فعالیت خیرین کتابخانه‌ساز در این شهرستان خبر داد.

حمایت ویژه از فعالیت خیرین کتابخانه‌ساز در نظرآباد

شهریار آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها بر ضرورت اجرای راهکارهای فرهنگی با هدف مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان تاکید و رهنمودهای بسیاری در این حوزه ارائه فرموده‌اند.

وی تصریح کرد: معظم‌له در هفته‌های اخیر دغدغه‌هایی را در این حوزه مطرح فرموده و تاکید داشتند که همه دستگاه‌ها و نهادها باید به صورت ویژه در این حوزه فعالیت کرده و برنامه‌ریزی جامع و کاملی داشته باشند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در نظرآباد افزود: مدیریت ارشد استان البرز و نظرآباد تلاش برای رفع دغدغه‌های مقام عظمای ولایت و تحقق منویات معظم‌له را در اولویت تمام کارها و برنامه‌ها قرار داده و در این حوزه برنامه‌هایی را آغاز کرده‌ایم.

آقایی با بیان اینکه مقابله با تهاجم فرهنگی نیازمند زیرساخت‌های لازم است، گفت: در همین راستا اجرای طرح‌های زیرساختی در حوزه فرهنگ در دستور کار فرمانداری نظرآباد و دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است.

وی متذکر شد: مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان باید به صورت ملی مد نظر قرار گیرد و همه در این حوزه مسئولیت داریم و باید با همکاری و تعامل کار را جلو ببریم.

آقایی با اشاره به برخی از کاستی‌ها در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان نظرآباد گفت: به عنوان نمونه از نظر تعداد مساجد، مدرسه، کتابخانه و دیگر زیرساخت‌های فرهنگی مشکلاتی داریم که باید برای رفع آنها برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: به همین دلیل طرح‌هایی با هدف حمایت از مشارکت‌ بخش خصوصی و همچنین خیرین مدرسه‌ساز و کتابخانه‌‌ساز در نظرآباد طراحی و به اجرا درآمده است.

آقایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حمایت‌ها موجب تشویق خیرین شده و شاهد هستیم که بسیاری از آنها آمادگی خود را برای حمایت از طرح‌های فرهنگی اعلام کرده‌اند.

*یکی از خیرین نظرآباد در روستا کتابخانه می‌سازد

وی ادامه داد: به عنوان نمونه یکی از خیرین زمینی را در روستای صالحیه  از توابع بخش تنکمان برای ساخت کتابخانه اختصاص داده است.

فرماندار نظرآباد گفت: این فرد نیکوکار در کنار خرید زمینی به وسعت بیش از 300 متر مربع، هزینه ساخت بنای کتابخانه را هم متقبل شده است که کاری ارزشمند و بسیار موثر در حوزه فرهنگی و افزایش آگاهی مردم به ویژه دانش‌آموزان روستای صالحیه است.

آقایی افزود: با تلاش فرمانداری نظرآباد و سازمان کتابخانه‌های عمومی این شهرستان مقرر شد که بلافاصله پس از اتمام عملیات اجرایی ساخت این کتابخانه، مراحل تامین اعتبارات مالی و کتب مناسب آغاز شود.

وی در پاسخ به این پرسش که کتابخانه فوق چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها باید مراحل ساخت این پروژه تا پیش از آغاز فصل تحصیلی 93 – 94 به اتمام رسیده و مردم به ویژه دانش‌آموزان بتوانند از امکانات آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2302/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول