اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

2 خط جدید کارخانه خودروسازی سبلان راه‌اندازی می‌شود

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: سال آینده با همکاری سرمایه‌گذاران در کارخانه خودروسازی سبلان دو خط جدید راه‌اندازی می‌شود.

2 خط جدید کارخانه خودروسازی سبلان راه‌اندازی می‌شود

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ‌این دو خط تولید شامل اتوبوس‌های دوکابینه شهری و همچنین مینی‌بوس 2 در 7.5 متری است که با راه‌اندازی این دو خط، کارخانه خودروسازی سبلان قادر است نیاز شرکت‌های اتوبوسرانی شهرها به ویژه شهرهای همجوار را تأمین کند.

وی تصریح کرد: ما موفق شدیم در سال‌های اخیر بیش از 110 دستگاه اتوبوس مورد نیاز سازمان اتوبوسرانی شهرداری تبریز را تأمین کنیم تا بعد از رکودی که گریبانگیر این کارخانه شد با همت سرمایه‌گذاران بتوانیم به رونق دوباره این کارخانه کمک کنیم.

حقیقت‌پور در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار این اقدام، تلاشمان بر این است تا با همکاری یک سرمایه‌گذار بتوانیم کمپ تیم‌های ملی را در سرعین اجرایی و عملیاتی کنیم که در این زمینه زمین مورد نیاز نیز تأمین شده و قرار است با مشارکت بخش خصوصی این کمپ به سرعت عملیاتی و اجرایی شده و زمینه یک حرکت تحولی را در حوزه ورزش و همچنین میزبانی از تیم‌های ملی و باشگاهی در فصل تابستان در این منطقه شاهد باشیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه به زودی اخبار خوبی به مردم در مورد تأمین آب شرب اردبیل از سرچشمه‌های قورقور اعلام می‌کنیم، اضافه کرد: پیگیری‌های ما در مورد انتقال آب قزل‌اوزن به دشت اردبیل به سرانجام رسیده و از 300 میلیون متر مکعب سهم استان اردبیل تاکنون 266 میلیون متر مکعب تخصیص یافته که امیدواریم مابقی این سهم استان اردبیل نیز اختصاص پیدا کند.

وی در مورد چهار بانده کردن محور نمین تا آستارا و اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل توسط فاینانس چینی بیان کرد: وزیر راه و شهرسازی قول داده تا این پروژه‌ها را پیگیری کرده و به سرانجام برساند و از طرفی ما خواستار تکمیل راه‌آهن بستان‌آباد به سرعین هستیم تا مسیر گردشگری استان اردبیل همچنان با رونق مضاعف مورد پیگیری و تداوم کار قرار گیرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به سرعت خوب عملیات احداث چهار خطه محور نیر – سراب نیز اشاره کرد و ادامه داد: قرار شده در سال آینده رقم اعتباری خوبی به این امر اختصاص یابد و ما بتوانیم این پروژه را به یک سرانجام واقعی برسانیم.

حقیقت‌پور در ادامه گفت:‌ در بودجه سال آینده تلاشمان بر این است تا برای پروژه‌های در مرحله تکمیل و راه‌اندازی منابع اعتباری خوبی را در نظر بگیریم تا این پروژه‌ها به سرانجام رسیده و اهالی استان بتوانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: همچنان پروژه پتروشیمی اردبیل، راه‌آهن و تکمیل چهار بانده کردن برخی از محورهای اصلی استان اردبیل در اولویت پیگیری‌هاست که قطعاً سال آینده در این زمینه خبرهای خوبی را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

انتهای پیام/62001/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول