اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان:

عضوگیری و پالایش از اولویت‌های خانه مطبوعات زنجان است

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان گفت: عضوگیری اعضای جدید و پالایش خبرنگاران از اولویت‌های خانه مطبوعات زنجان است.

عضوگیری و پالایش از اولویت‌های خانه مطبوعات زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلسه اعضای جدید هیئت رئیسه خانه مطبوعات استان زنجان برگزار و در آن مسعود الماسی به عنوان مدیر و خزانه‌دار، سولماز شهبازی نایب رئیس و منشی و حسین نجاریان به عنوان رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان انتخاب شدند.

مسعود الماسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تشکیل جلسه برای تعیین مدیر، رئیس هیئت مدیره، نایب رئیس، منشی و خزانه‌دار خانه مطبوعات استان زنجان اظهار داشت: با انتخابات انجام شده کارهای متداول رایج در خانه مطبوعات آغاز می‌شود.

وی محل استقرار خانه مطبوعات استان زنجان را فرهنگسرای کوثر اعلام و اضافه کرد: هیئت رئیسه در صدد استقرار در محل جدیدی است.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با بیان اینکه خانه مطبوعات استان زنجان در حال حاضر در مرحله ثبت به سر می‌برد، ادامه داد: بلافاصله بعد از انجام این کار خانه اقدام به عضو‌گیری می‌کند.

این مسئول در پاسخ به سئوالی در مورد مدارک لازم برای عضویت در خانه مطبوعات استان زنجان گفت: کپی از مدارک شناسایی مانند کارت ملی و شناسنامه، مدرک تحصیلی، دو سال سابقه فعالیت، پر کردن فرم عضویت و پرداخت فیش حق عضویت از جمله مدارک لازم برای عضویت در خانه مطبوعات محسوب می‌شود.

الماسی زمان برگزاری جلسات هیئت رئیسه خانه مطبوعات را بر اساس اساسنامه ماهی یک بار اعلام کرد و گفت: این جلسات با درخواست اعضا می‌تواند در کمتر از مدت زمان ذکر شده هم برگزار شود.

وی در پاسخ به سئوال فارس در مورد عضویت افراد غیر فعال در خانه مطبوعات استان زنجان تاکید کرد: بعد از عضوگیری پالایش خبرنگاران فعال از غیر فعال در اولویت خانه مطبوعات استان زنجان قرار دارد.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان ارائه مطالب درج شده در مطبوعات و همچنین داشتن معرفی نامه را از راه‌های تشخیص خبرنگاران فعال در رسانه‌ها اعلام کرد.

شایان ذکر است، با توجه به اینکه خانه مطبوعات استان زنجان چند سال گذشته غیر فعال بوده است، خبرنگارانی که طی چهار سال اخیر وارد این حرفه شده‌اند موفق به عضویت در آن نشده‌اند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده انتخابات هیئت رئیسه خانه مطبوعات استان زنجان در مرحله دوم روز 12 اسفند ماه بدون حضور و حق رأی خبرنگاران فعال در رسانه‌ها که طی چهار سال گذشته وارد این حرفه شده‌اند برگزار و اعضای هیئت رئیسه جدید خود را شناخت.

انتهای پیام/73004/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول