اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد

درخشش کشتی‌گیران مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور

دبیر هیئت کشتی مازندران از درخشش کشتی‌گیران نوجوان آزادکار مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

درخشش کشتی‌گیران مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور

غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور مرحله اول انتخابی تیم ملی 107 کشتی‌گیر از 17 استان با هم رقابت کردند که با درخشش کشتی‌گیران نوجوان مازندرانی همراه بود.

وی با اشاره به رقابت کشتی‌گیران نوجوان کشور در سالن شهدای هفتم تیر تهران گفت: در این مسابقه 17 کشتی‌گیر نوجوان مازندرانی موفق به کسب مقام شدند.

دبیر هیئت کشتی مازندران تصریح کرد: نادر نصیری در وزن 50 کیلوگرم، ابوالفضل حاجی‌پور در 54 کیلوگرم، حسن شاکری در 63 کیلوگرم، احمد بذری در 69 کیلوگرم و نعیم حسن‌زاده در 100 کیلوگرم با شکست تمامی حریفان قهرمان شدند.

نوری‌زاده ابراز داشت: رضاعلی جان‌زاده در وزن 46 کیلوگرم، امیررضا اکبرزاده در 63 کیلوگرم، محمدرسول غلامی در 69 کیلوگرم، امیرحسین خطی در 76 کیلوگرم، توکل اسدیان در 85 کیلوگرم موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شدند.

وی افزود: امیر پرسته و علیرضا یزدانی در وزن 42 کیلوگرم، حسین رسولی و افشین رحمانی در 46 کیلوگرم، مجتبی عموزاد در 58 کیلوگرم، شهریار محمودی در 69 کیلوگرم و محمد مقصودیان در 85 کیلوگرم نیز به مقام سوم رسیدند.

نوری‌زاده در پایان اظهار داشت: این مسابقات زیر نظر کمیته فنی فدراسیون کشتی در تهران برگزار شد و نفرات اول تا ششم اوزان مختلف به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

انتهای پیام/86005/غ20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول