اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان کردستان

1000 مزار شهید در کردستان نیازمند ساماندهی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان گفت: یک‌هزار مزار شهید در روستاهای این استان نیازمند ساماندهی است.

1000 مزار شهید در کردستان نیازمند ساماندهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد سلیمانی بعدازظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان در سنندج اظهار داشت: در بحث ساماندهی مزار و گلزارهای شهدا در سال گذشته متاسفانه به خاطر کمبود اعتبارات توفیقات چندانی حاصل نشده است.

وی با بیان اینکه ساماندهی گلزار شهدا حق خانواده‌های آنان است، بیان داشت: ساماندهی مزارهای شهدا در سطح روستاها به عنوان یکی از خواسته‌های برحق خانواده‌های شهدا باید با تامین اعتبارات مورد نیاز محقق شود.

به گفته وی، با توجه به تعریف ردیف بودجه خاص به بحث ساماندهی گلزار شهدا امیدواریم، بتوانیم اقدامات قابل توجهی در این حوزه در سطح استان به ویژه در زمینه ساماندهی مزار شهدا در روستاها باشیم.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کردستان نیز در این جلسه با اشاره به اعلام 303 میلیارد تومانی درآمد استان اظهار کرد: اعلام این رقم کاری کارشناسانه نبوده و باید در این راستا اقدامات لازم انجام شود.

حسین دهقان بیان کرد: عدم تحقق درآمد برای استان سیگنال مثبتی نبوده و این مهم باید از سوی مسئولان استانی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به افزایش 20 درصدی حقوق و مزایا کارمندان و افزایش قیمت حامل‌های انرژی اظهار کرد: اختصاص اعتبارات پژوهشی به برخی از دستگاه‌ها نیز متاسفانه به دلیل عدم استفاده به مرکز بازگشت داده می‌شود.

وی خواستار اطلاع‌رسانی کافی در مورد تقسیط وام‌های بدهکاران شد و گفت: باید با اطلاع‌رسانی کافی در این زمینه بستر بهره‌مندی تعداد بیشتری از این مهم در سطح استان فراهم شود.

مدیرکل امور اقتصاد و دارای استان کردستان خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از مسئولان در جلساتی به جابجایی اعتبارات استان به استان‌های دیگر سخن می‌گویند که این واقعاً کذب است.

دهقانی افزود: با توجه به مکانیزمی که در دستگاه‌های استان وجود دارد، چنین اقدامی غیرممکن بوده و در صورت هرگونه مدرک در این مورد آماده بررسی و پاسخگویی هستیم.

این مسئول در پایان افزود: از رسانه‌های می‌خواهیم قبل از درج چنین مطالبی رایزنی‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/79002/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول