اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

خدمت به مردم از برنامه‌های اصلی دولت تدبیر و امید است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: خدمت به مردم از برنامه‌های اصلی دولت تدبیر و امید است.

خدمت به مردم از برنامه‌های اصلی دولت تدبیر و امید است

به گزارش خبرگزاری فارس از چاراویماق، سعید شبستری خیابانی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار چاراویماق، اظهار داشت: خدمت به مردم و توسعه، عمران و آبادانی شهرستان‌ها از برنامه‌های اصلی دولت تدبیر و امید است.

وی با بیان اینکه داشتن تجربه فعالیت در وزارت کشور از جمله ملاک‌های انتخاب فرمانداران است، اظهار کرد: این کار با این که روند انتخاب فرمانداران را محدود می‌کند، اما فرصت خوبی برای استفاده از تجربیات نیروهای با سابقه وزارت کشور برای اداره شهرستان‌ها مهیا می‌سازد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: استفاده از تجارب بالای این نیروها از اولویت‌های دیگر دولت اعتدال است.

شبستری با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و کشاورزی چاراویماق یادآور شد: برای تبدیل این شهرستان به یک منطقه توسعه یافته باید فرماندار جدید از تجارب مسئولان منطقه و نیروهای خلاق در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی و کشاورزی استفاده کند.

در این آیین علی بدرشکوهی، به عنوان فرماندار جدید چاراویماق معرفی و از تلاش های محمد عبداللهی فرماندار قبلی این شهرستان قدردانی شد.

انتهای پیام/60001/ذ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول