اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی:

احیای ارزش‌های جهادی مهم‌ترین هدف اردوهای هجرت است

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: احیای ارزش‌های جهادی و فرهنگی مهم‌ترین هدف برگزاری اردوهای هجرت است.

احیای ارزش‌های جهادی مهم‌ترین هدف اردوهای هجرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، احمد حاتمی‌پور بعد از ظهر امروز در نشست ستاد پشتیبانی از اردوهای هجرت، اظهار داشت: در سال جاری با اعزام 29 گروه موفق به  اجرای 39 پروژه عمرانی، برگزاری  138 کلاس تقویتی، برگزاری 95 کلاس مشاوره، ارائه 45 مورد خدمات پزشکی و برگزاری 155 کلاس فرهنگی و مذهبی در قالب اردوهای هجرت 14 روزه شده‌ایم.

وی تصریح کرد: رنگ آمیزی 166 مدرسه به میزان 96 هزار و 526 متر مربع و تعمیر دو هزار و 869 میز و صندلی با 106 هزار نفر روز در قالب اردوهای هجرت 10 روزه صورت گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: در اردوهای هفت روزه نیز با اعزام 40 گروه به انجام فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و مذهبی با محوریت بانوان پرداخته‌ایم.

حاتمی‌پور با اشاره به تشکیل 300 کارگروه کشاورزی در اردوهای 3 روزه بیان کرد: آموزش روستائیان با هدف علمی کردن کشاورزی از دیگر فعالیت‌های انجام گرفته در اردوهای هجرت می‌باشد.

وی یادآور شد: در سال جاری با اعزام 240 اکیپ پزشکی و فعالیت 65 پزشک، موفق به ویزیت رایگان بیش از 4 هزار نفر از مردم مناطق محروم شدیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی متذکر شد: در راستای فرهنگ ‌سازی برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و گسترش پرورش مرغ بومی در بین روستائیان بیش از 73 هزار قطعه مرغ بومی در روستاها توزیع شده است.

حاتمی‌پور خاطرنشان کرد: با اختصاص بیش از یکصد و هفتاد میلیارد ریال  در عرصه‌های پرورش قارچ، مرغ بومی، کود ورمی کمپوست و... در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام‌های موثری برداشته‌ایم.

به گفته مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی؛ 3 هزار و پانصد سبد ورمی کمپوست در بین بیش از هزار خانوار روستایی با هدف فرهنگ‌ سازی استفاده از کود ارگانیک توزیع شده است.

انتهای پیام/87002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول