اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انفجار گاز در مشهد باز هم حادثه آفرید

انفجار گاز و حریق در مشهد مرد 30 ساله‌ را دچار سوختگی شدید و راهی بیمارستان کرد.

انفجار گاز در مشهد باز هم حادثه آفرید

سرآتشیار ایوب خجسته، سرپرست ایستگاه 21 و 29 آتش‌نشانی مشهد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در تشریح این خبر اظهار کرد: روز گذشته ساعت 17:36 در پی تماس تلفنی با سامانه 125، خبری مبنی بر حادثه‌ انفجار منجر به حریق در منزلی مسکونی، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله تیم‌های اطفاء حریق و نجات ایستگاه‌ 28 را به محل حادثه اعزام کرد.

وی اذعان داشت: گروه‌های نجات و اطفاء حریق آتش‌نشانی پس از رسیدن به محل حادثه در خیابان ایثارگران، بین ایثارگران 13 و 15 متوجه حادثه‌ای در واحد مسکونی طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه شدند.

خجسته تصریح کرد: گروه‌های آتش‌نشان حاضر در محل حادثه در بررسی‌های اولیه علت اصلی حادثه را تجمع بخارات گاز شهری عنوان کردند که  موجب انفجار منجر به حریق شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: در پی این حادثه و در اثر شدت این انفجار مالک منزل مسکونی مورد نظر که مردی 30 ساله‌ بود به شدت دچار سوختگی شده است.

این آتش‌نشان با اشاره به  شدت حادثه  افزود: لازم به ذکر است که  وسایل منزل مذکور اعم از یخچال و ... در اثر این انفجار نزدیک به 10 متر به خیابان پرت شده بود.

وی ادامه داد: در طبقه زیرین این منزل مغازه‌ای نیز وجود داشته که خوشبختانه در هنگام این انفجار فردی داخل آن نبوده و شدت انفجار فقط باعث به لرزه درآمدن شیشه‌های طبقات بالاتر و این مغازه شده و خسارت خاصی را موجب نشده است.

خجسته با بیان اینکه گروه‌های نجات و اطفاء حریق به محض رسیدن به محل حادثه اقدام به قطع آب، گاز و برق کردند، گفت: تمامی ساکنین ساختمان چهار طبقه نیز به خیابان منتقل و جای وسایلی که احتمال سقوط آن وجود داشت را تعویض کردند.

وی تصریح کرد: همچنین  در راستای رفع خطر از دیوارهایی که احتمال تخریب داشتند، اقدام، محیط نیز ایمن‌سازی، ساختمان تحویل نیروی انتظامی و فرد مصدوم نیز تحویل اورژانس برای انتقال به بیمارستان شد.

خجسته در خاتمه بیان کرد: علت اصلی این حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/2202/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول