اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرودشت:

رسانه‌های محلی مرودشت از تقویت فرهنگ شهروندی غفلت نکنند

فرماندار مرودشت گفت: انتظار ما از رسانه‌های محلی این شهرستان این است که ضمن پرداختن به بیان مشکلات و تبیین ظرفیت‌ها از نقش هدایتی و جهت‌دهی در تقویت رفتارهای شهروندی و فرهنگ عمومی غفلت نکنند.

رسانه‌های محلی مرودشت از تقویت فرهنگ شهروندی غفلت نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سیدیدالله حسینی بعد از ظهر امروز در نشست‌ هم‌اندیشی که با حضور اصحاب رسانه این شهرستان در فرمانداری مرودشت برگزار شد اظهار داشت: نسخه نجات اقتصاد ملی تبیین صحیح و اقناع افکار عمومی برای همراهی در اجرای اقتصاد مقاومتی است و در این راه رسانه‌ها نخستین نقش را در جهت‌گیری صحیح افکار عمومی دارند.

وی همراهی در عین نظارت رسانه‌ها و مطبوعات برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را یک ضرورت دانست و افزود: انجام فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها که معطوف به تقویت جریان تولید و زیرساخت‌های اقتصادی می‌شود و در این مورد آمادگی ذهنی مردم با کمک اصحاب رسانه اقدامی اساسی به‌شمار می‌رود چراکه مردم در طول انقلاب تمام مشکلات و سختی‌ها را با هدف تقویت اصل نظام پذیرفته و همراهی کرده‌اند.

فرماندار مرودشت با استقبال از همراهی و نقدهای دلسوزانه رسانه‌های این شهرستان معدل عملکرد آنان را نظارت در عین حفظ حرمت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: انتظار از رسانه‌های محلی و موجود شهرمان این است که ضمن پرداختن به بیان مشکلات و تبیین ظرفیت‌ها و کارکردهای مثبت و نظارت بر امور جاری به نمایندگی از افکار عمومی از نقش هدایتی و جهت‌دهی در تقویت رفتارهای شهروندی و فرهنگ عمومی و هنجارهای مثبت و ارزشی و نظام‌مندی‌های اجتماعی از تبیین موضوع مهمی مانند اقتصاد مقاومتی و هدفمندی یارانه‌ها غفلت نکنند.

وی در پاسخ به دغدغه‌های مطرح شده توسط اصحاب مطبوعات برای کمک به آنان و توسعه اشتراک تصریح کرد: در این راه تلاش در راستای کیفی‌سازی و ارتقای سطح مطالب، حرکت و تبیین مطالبات متناسب با نیازها، تشخیص ذائقه‌ها و پرهیز از موضوعات حاشیه‌ای که گاهی مخاطب‌گریز است از طرف مطبوعات ضروری به نظر می‌رسد.

این مسئول ادامه داد: در عین حال فرمانداری نیز تلاش می‌کند دستگاه‌ها و کارخانجاتی که زمینه افزایش اشتراک با توجه به ظرفیت مالی و حجم نیروی انسانی را دارند هدایت کند و در مقاطع خاصی نیز در کمک به خرید کاغذ مطبوعات از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

حسینی تقویت انگیزش اجتماعی برای توسعه مخاطب و مشترکان مردمی را اصل مهم و اساسی دانست.

در این نشست اصحاب رسانه اعم از مسئولان سایت‌ها و فضای مجازی، مدیران مطبوعات و خبرنگاران مسائل و نقطه‌نظرات خود را مطرح کردند.

در پایان به رسم قدردانی از نقش رسانه‌ها لوح تقدیر از طرف فرماندار به اصحاب رسانه اهدا شد.

انتهای پیام/2448/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول