اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان اردبیل:

جشنواره آواها و نواهای انقلابی در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج هنرمندان اردبیل گفت:‌ سال آینده و برای نخستین‌بار جشنواره آواها و نواهای انقلابی و مذهبی در اردبیل برگزار می‌شود.

جشنواره آواها و نواهای انقلابی در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عظیم دشتی عصر امروز در جلسه مشترک هنرمندان و انجمن‌های هنری فعال در اردبیل اظهار داشت: ما در کنار برگزاری جشنواره سالانه عکس، شعر و فیلم بسیج که در سال‌های اخیر یک رقابت سالم و سازنده بین هنرمندان به وجود آورده، شاهد برگزاری جشنواره‌های جدید با موضوعات فرهنگی و هنری متناسب با آرمان‌های انقلاب اسلامی هستیم که امسال نیز تجربه خوبی را در برگزاری سوگواره داستان‌نویسی حدیث عشق در مشگین‌شهر داشتیم.

وی تصریح کرد: این سازمان از برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های مشارکتی با نهادهای فرهنگی و هنری استقبال می‌کند به طوریکه ما با همکاری جهاد دانشگاهی و نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد و همچنین دانشگاه محقق اردبیلی موفق شدیم جشنواره عکس و آواها و نواها را به شکل دانشجویی برگزار کنیم.

دشتی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد:‌ در سال آینده و به شکل گسترده و استانی جشنواره آواها و نواهای انقلابی و مذهبی در استان اردبیل و برای اولین بار در سطح کشور برگزار می‌شود تا هنرمندان فاخر در این عرصه توانشان را به نمایش بگذارند.

این مسئول اضافه کرد:‌ در کنار آن سال آینده جشنواره هنرهای تجسمی نیز برگزار می‌شود تا هنرمندان بتوانند بهترین آثار خود را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه از برگزاری جشنواره‌های ادبی، هنری به ویژه ادبیات داستانی و تئاتر استقبال می‌کنیم، بیان کرد: ما برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان نیاز به مقابله به مثل از جنس تهاجم آنها داریم و به همین دلیل به قلم هنرمندان و خلق آثار زیبای آنها به شکل هنرمندانه نیاز داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان بسیج هنرمندان اردبیل یادآور شد: آنهایی که به بسیج و سپاه ایراد می‌گیرند که چرا در همه عرصه‌ها به ویژه عرصه فرهنگ و هنر حضور پیدا می‌کنند، ذات مأموریت سپاه صیانت از دستاوردهای انقلاب است و ما هرگز حاضر نمی‌شویم عرصه فرهنگی و هنری ما به میدان تاخت و تاز و آوردگاه تخطئه دشمنان تبدیل شود و ما ساکت بنشینیم.

دشتی ادامه داد:‌ هنرمندان ما امروز در قالب حلقه‌های صالحین گرد هم آمده و توانشان را به نمایش می‌گذارند و در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی هنر متعهدانه، ‌ارزشی و دین‌مدار سعی وافری انجام می‌دهند.

وی گفت: سال آینده و فروردین ماه شاهد حضور قنادیان رئیس سازمان بسیج هنرمندان در استان اردبیل هستیم که به احتمال زیاد این سفر همزمان با سالروز هنر اسلامی و ایام شهادت هنرمند متعهد و سید اهل قلم شهید آوینی است تا در این سفر نشست‌های تخصصی با حضور انجمن‌های ادبی و هنری برگزار و از رهنمودهای رئیس سازمان بیشتر بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/62006/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول