اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

‌اردبیل به اندازه 30 سال آینده پروژه نیمه‌تمام دارد

استاندار اردبیل گفت: ‌به اندازه 30 سال آینده پروژه نیمه‌تمام در استان اردبیل وجود دارد و سیاست امسال ما تکمیل و تجهیز پروژه‌های با پیشرفت بالای 80 درصد است.

‌اردبیل به اندازه 30 سال آینده پروژه نیمه‌تمام دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، مجید خدابخش در جلسه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی، هنری اظهار داشت: با تعامل و همگرایی در زمینه‌های مختلف می‌توان ظرفیت‌های موجود را به سمت تعالی جامعه هدایت کرد.

وی با بیان اینکه خروجی برنامه‌های فرهنگی باید خنثی کردن تهاجم فرهنگی دشمن باشد، تصریح کرد: در سال‌جاری در حد امکان از فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی، هنری حمایت‌های نرم‌افزاری و تجهیزات انجام می‌دهیم تا این مجموعه بتواند هر چه بیشتر در راستای فرهنگ و تعالی آن گام بردارد.

خدابخش در بخش دیگری از سخنان خود شروع پروژه‌های جدید در استان اردبیل را ممنوع اعلام کرد و افزود: به اندازه 30 سال آینده پروژه نیمه‌تمام در استان اردبیل وجود دارد و سیاست امسال ما تکمیل و تجهیز پروژه‌های با پیشرفت بالای 80 درصد است.

در ادامه این جلسه مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل در سخنانی خاطر نشان کرد: ضرورت دارد که کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد در شورای فرهنگ عمومی استان عضو شوند.

نادر سقا پیش‌بینی فضای مستقل برای کانون‌ها در جوار مساجد، برگزاری جلسات با ائمه جماعات، انعقاد تفاهمنامه با استانداری به منظور تأمین ساختمان برای دبیرخانه کانون‌های مساجد استان، تشویق فرمانداران برای برگزاری جلسات هیئت نظارت، پیش‌بینی بودجه برای فعالیت کانون‌ها و عضویت کانون‌های مساجد در شورای اقامه نماز، شورای اداری و شورای فرهنگ عمومی را از دیگر دغدغه‌های فعالان کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد بیان کرد.

وی با اشاره به افزایش درخواست برای تأسیس کانون‌های فرهنگی، هنری در مساجد استان اضافه کرد: در حال حاضر 420 کانون فرهنگی، هنری در سطح استان اردبیل فعالیت می‌کند که 60 درصد آن در مناطق روستایی و 40 درصد آن در مناطق شهری است.

سقا فعالیت 75 حلقه تربیتی چهره به چهره، 40 هسته پژوهشی، هشت کانون دانشگاهی، هشت کانون مصلی و 240 کتابخانه مساجد در استان اردبیل را یادآور شد و گفت: طبق برنامه پنجم توسعه 25 درصد مساجد استان اردبیل باید دارای کانون فرهنگی، هنری باشند و به لطف خداوند این امر در استان اردبیل قبل از پایان برنامه پنجم محقق شده است.

انتهای پیام/62004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول