اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

29 درصد اماکن عمومی و معابر اردبیل مناسب‌سازی شد

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تاکنون حدود 29 درصد اماکن عمومی و معابر استان اردبیل به همت دستگاه‌های اجرایی استان مناسب‌سازی شده است.

29 درصد اماکن عمومی و معابر اردبیل مناسب‌سازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید کمال‌الدین میرجعفریان عصر امروز در جلسه ستاد پیگیری مناسب‌سازی فضای شهری در استانداری اردبیل اظهار داشت: شهرداران و نهادهای خدماتی و عمرانی باید در انجام بهتر این امور و مسئولیت خطیر به شایستگی ورود پیدا کرده و وظیفه خود را به درستی انجام دهند چرا که امروز شایسته است معلولان و جانبازان از خدمات بهتر و شایسته عمومی استفاده کنند.

وی ضرورت مناسب‌سازی محیط‌های شهری به ویژه اماکن عمومی را یادآور شد و تصریح کرد: در این زمینه اقدامات خوبی در اردبیل و به همت شهرداری آغاز شده که ادامه آن در گستره ادارات خدمات‌رسان می‌تواند ضعف‌ها و نقص‌های احتمالی را برطرف کند.

میرجعفریان با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی برای مناسب‌سازی معابر و اماکن عمومی به منظور تردد معلولان صورت گرفته ولی کافی نیست، خاطر نشان کرد: مناسب‌سازی اماکن عمومی برای معلولان و رعایت رفاه حال این عزیزان از ضروریات است و لازم است دستگاه‌های اجرایی خدمات ویژه و مطلوبی به معلولان ارائه کنند.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: امکانات باید به گونه‌ای در اختیار معلولان قرار بگیرد تا آنان بتوانند به راحتی و با نشاط و تحرک بیشتری در فعالیت‌های اجتماعی مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه نباید معلولیت را محدودیت تصور کرد، ادامه داد: معلولان نباید به دلیل معلولیت، توانایی‌ها و ظرفیت‌های خود را نادیده بگیرند بلکه می‌توانند از قابلیت‌های خدادادی دیگر خود به نحوه شایسته استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از دستگاه‌های اجرایی ذیربط خواست تا سطح خدمات‌دهی به معلولان را افزایش دهند تا آنها از بابت تردد هیچ نگرانی نداشته باشند.

میرجعفریان گفت: تاکنون حدود 29 درصد اماکن عمومی و معابر در استان توسط دستگاه‌های اجرایی مناسب‌سازی شده است.

وی افزود: باید فعالیت بیشتر و خدمات مطلوبی در امر مناسب‌سازی اماکن عمومی و معابر صورت گیرد و دستگاه‌های اجرایی با جدیت این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/62001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول