اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد

مقام نخست آموزش و پرورش جم در استان بوشهر

معاون وزیر و رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش از کسب مقام نخست آموزش و پرورش جم در استان بوشهر خبر داد.

مقام نخست آموزش و پرورش جم در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالرسول عمادی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان جم اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و توجه به زیرساخت‌های آموزشی امری لازم و ضروری است.

وی اذعان کرد: کیفیت‌بخشی به امر تعلیم و تربیت مورد تاکید قرار دارد و در این راستا نباید کم‌کاری و اهمالی صورت گیرد.

رئیس اداره آزمون‌های مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به موفقیت‌های جم در ارزشیابی و سنجش تحصیلی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش شهرستان جم مقام اول استان بوشهر در زمینه سنجش و ارزشیابی را کسب کرد.

عمادی تصریح کرد: بر اساس بازدیدهای انجام شده توسط کارشناسان وزارت از شهرستان‌های استان بوشهر و جمع‌بندی نظرات آنان، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم بهترین عملکرد در زمینه سنجش و ارزشیابی تحصیلی داشت و مقام اول استان را از آن خود کرد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم نیز افتخارات شهرستان جم در استان و کشور را مدیون و مرهون تلاش‌های همه همکاران در مدارس و مدیریت عنوان کرد.

حسین اسکندری رمز موفقیت مجموعه آموزش و پرورش، برنامه‌ریزی مطلوب، نظارت مدون و مستمر بر عملکرد مدارس و بازدیدهای تخصصی و عمومی در حیطه‌های مختلف دانست.

وی با اشاره به کسب عناوین مختلف در استان و کشور، مقام اول استان در قبولی امتحانات نهایی سوم متوسطه، مقام اول استانی در قبولی کنکور در دو سال پیاپی، مقام دوم هوشمند سازی مدارس، مقام اول نهضت سواد آموزی در استان، کسب چندین مقام اول کشوری توسط دانش‌آموزان و همکاران را نشان از روند روبه رشد و ارتقاء جایگاه تعلیم و تربیت در شهرستان جم برشمرد.

اسکندری تصریح کرد: شهرستان جم از دیر باز زادگاه انسان‌های فرهیخته و چهره‌های بزرگ علمی، مذهبی، ادبی و ... بوده و با وجود استعدادهای درخشان در این شهرستان و مردم فهیم و فرهنگ دوست در سال‌های نه چندان دور، جم به قطب علمی کشور تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/2451/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول