اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خرم‌آباد:

عوام‌فریبی عمرانی خیانت به مردم است

شهردار خرم‌آباد گفت: عوام‌فریبی عمرانی خیانت به مردم است.

عوام‌فریبی عمرانی خیانت به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، چند روز قبل از معارفه‌ محمد محرابی، شهردار خرم‌آباد اطراف یکسری از میادین شهر از جمله ناصرخسرو و اسدآبادی با گونی‌های آبی‌رنگ و داربست‌های فلزی حصارکشی شد و با نصب برخی بنرها، به مردم وعده داده شد که این میادین مورد بازسازی قرار می‌گیرند.

شهردار خرم‌آباد در نخستین روزهای انتصابش با بررسی هرکدام از این پروژه‌ها جلساتی را برای رفع موانع تحقق هرکدام از آنها با حضور کارشناسان و شهرداران مناطق تشکیل داد. اما در این بین مشخص شد که حصارکشی و نصب بنر بازسازی هرکدام از این میادین فورمالیته بوده و پروژه‌های بازسازی میدان‌های اسدآبادی و ناصرخسرو نه تنها فاقد طرح مصوب بوده‌اند، بلکه حتی مجوزهای قانونی برای انجام پروژه‌ها و اخذ اعتبار و بودجه‌ی مشخص و قرارداد مکتوب با پیمانکار نیز برای آنها درنظر گرفته نشده است.

شهردار خرم‌آباد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خرم‌آباد با فرمالیته خواندن این پروژه‌ها، اقدام صورت گرفته را عوام فریبی عمرانی ارزیابی کرد و گفت: این قبیل اقدامات خیانت به شهر و شهروندان هستند.

محمد محرابی افزود: بنده به‌خاطر اشتباهات صورت گرفته و اطلاع‌رسانی نادرست به‌عمل آمده در زمینه طرح‌هایی که فورمالیته در ایام حساس نوروز کلید زده شده‌اند، از محضر مردم شریف مرکز استان عذرخواهی می‌کنم.

شهردار خرم‌آباد ادامه داد: رفتار گذشته نسبت به این پروژه‌ها باید هرچه سریع‌تر اصلاح و موانع عملیاتی شدن میادین در زمان مشخص، پس از گرفتن مجوزهای لازم از شورای ترافیک، سازمان زیباسازی و انعقاد قرارداد با پیمانکار واجد شرایط در دستور کار قرار دهند.

شهردار مرکز استان لرستان در تشریح این موضوع گفت: متأسفانه چند روز قبل از روی کار آمدن بنده به عنوان شهردار خرم‌آباد برخی از میادین این شهر حصارکشی شدند و با نصب بنرهای رنگارنگ به مردم وعده‌ی نوسازی آن‌ها داده شده است که با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، این قبیل اقدامات صرفا جوسازی بوده و اصولا هیچ‌گونه طرح و یا ایده‌ای برای آن‌ها طراحی نشده بود.

وی، این پروژه‌ها را بنری و تبلیغاتی ارزیابی کرد و گفت: نمی‌شود، با عوام فریبی عمرانی نظام شهری را پیش برد و اصولا این قبیل رفتارهای کارشناسی نشده نه تنها به نفع جامعه و مردم نیستند، بلکه موجب دلسردی جامعه نسبت به شهرداری می‌شود.

محرابی ادامه داد: با تمام وجود به اصل صداقت و راستگویی با مردم اعتقاد راسخ دارم و تا آخرین لحظه‌ای که به عنوان شهردار خادم مردم باشم، همه چیز را بر مبنای صداقت با آن‌ها در میان خواهم گذاشت و از هرگونه عوام فریبی پرهیز خواهم کرد.

شهردار مرکز استان لرستان در پایان یادآور شد: با وجود اینکه هیچ طرحی برای این پروژه‌های عمرانی تعریف نشده بود، اما یک تیم کارشناسی توسط این شهرداری در حال بررسی میادین حصارکشی شده به منظور تدوین طرح‌هایی برای نوسازی آن‌ها شده‌اند.

انتهای پیام/2304/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول