اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی جدید تیم فوتبال شاهین نوین نطنز:

وضعیت تیم فوتبال شاهین نوین نطنز بحرانی است

سرمربی جدید تیم فوتبال شاهین نوین نطنز با اشاره به اینکه وضعیت تیم فوتبال شاهین نوین نطنز بحرانی است، گفت: شرایط خوبی از لحاظ جسمانی و روانی داریم و آماده مسابقه هستیم اما به دلیل نداشتن هزینه سفر نمی‌توانیم به مسابقات برویم.

وضعیت تیم فوتبال شاهین نوین نطنز بحرانی است

عبدعلی اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نطنز وضعیت تیم مذکور را بسیار بحرانی و اسفناک اعلام کرد و اظهار کرد: از زمان مسئولیت بنده که 15 روز می‌گذرد فقط توانستیم از لحاظ فنی، روحی روانی وضعیت را بهبود بخشیم و تیم را که وضعیت بدی داشت نجات دهیم.

وی اذعان داشت: ولی مشکلات مالی چنان این تیم را از پا درآورده که نگاه بازیکنان اصلا به بازی کردن نیست.

سرمربی جدید تیم فوتبال شاهین نوین نطنز تصریح کرد: خوشبختانه این شهرستان دارای ظرفیت زیادی در خصوص صنایع و معادن و شرکت‌های خصوصی و جذب سرمایه است و می‌توانند در زمینه ورزش هزینه کنند، اما ارائه مسابقات با این وضعیت مقدور نیست.

وی بیان کرد: بعد از یک هفته استراحت تیم ما توانستیم آنها را در شرایط خوبی از لحاظ جسمانی و روانی قرار دهیم و آماده مسابقه هستیم، اما به دلیل نداشتن هزینه سفر نمی‌توانیم به مسابقات برویم و احتمال انصراف تنها تیم نطنز از گردونه مسابقات وجود دارد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال شاهین نوین نطنز هم اکنون با کسب سه امتیاز از 12 بازی در رده آخر جدول گروه دوم لیگ دسته سوم کشور قرار دارد.

انتهای پیام/63025/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول