اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه مطرح کرد

اقتصاد مقاومتی ‌بهترین راه برای مقابله با تحریم‌هاست/جزئیات فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با تاکید بر اجرای دقیق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی‌ گفت: اقتصاد مقاومتی یک جنگ نوین بوده که بهترین راه برای مقابله با تحریم‌هاست.

اقتصاد مقاومتی ‌بهترین راه برای مقابله با تحریم‌هاست/جزئیات فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نعمت‌الله منوچهری بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اظهار داشت: انرژی هسته‌ای صرفا بهانه‌ای برای پیشبرد مقاصد شوم استکبار جهانی است.

منوچهری با اشاره به اعمال تحریم‌های ناعادلانه غرب علیه ایران، تصریح کرد: دشمنان نظام بدانند که ایران یک گام از حق مسلم خود کوتاه نمی‌آید.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دنیای غرب با وجود برگزاری مذاکرات هسته‌ای، اما بحث موشک‌های بالستیک و حقوق بشر آمریکایی را مطرح می‌کند.

وی با تاکید بر اجرای دقیق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی، ابراز داشت: اقتصاد مقاومتی یک جنگ نوین بوده که بهترین راه برای مقابله با تحریم‌هاست.

منوچهری وضعیت معیشت مردم را وابسته به عملکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت دانست و گفت: در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها بخشی از درآمدها برای توسعه و تقویت زیرساخت‌های بخش صنعت و معدن اختصاص یافته است.

وی تقویت بخش کشاورزی، حمایت از نظام سلامت و بهداشت و درمان را از جمله موارد مورد تاکید در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها برشمرد و افزود: فاز اول هدفمندی به خوبی اجرا نشده و عملکرد مطلوبی نداشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تورم و بیکاری را از آثار بارز اجرای فاز اول هدفمندی یارانه ها عنوان کرد و بیان داشت: با نیازسنجی و بازنگری در مرحله اول این طرح می‌توان فاز دوم را بهتر اجرا کرد.

وی با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت نقش کلیدی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد، یادآور شد: مسئولان این سازمان باید تمام تلاش خود را برای موفقیت این امر به کار بگیرند.

انتهای پیام/2700/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول