اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

راه حل تمام مشکلات اقتصادی تکیه بر توان داخلی کشور است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: راه حل تمامی مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی با اتکا به توان داخلی کشور است.

راه حل تمام مشکلات اقتصادی تکیه بر توان داخلی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، سردار سید حسن مرتضوی با اشاره به اهانت‌های اخیر اوباما رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: ملت بزرگ ایران با گذشت بیش از سه دهه از تجربیات انقلاب اسلامی همواره با حضور هر چه باشکوه‌تر در صحنه‌های مختلف ایستادگی و استقامت خود را در برابر هرگونه مشکل آفرینی استکبار به نمایش گذاشته است که نمونه بارز و بی نظیر آن را در 9 دی 88  و راهیپمایی 22 بهمن 92 شاهد بودیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: مقامات آمریکایی خود خوب می‎دانند که با ملتی رو برو هستند که سال‎ها بروی مواضع اسلامی و اعتقادی خود ایستادگی کردند و با موقعیت شناسی خوب خود، ایمان و تیزبینی آنان را عصبانی و به واکنش وادار کردند.

وی بیان داشت: پشتیبانی از مذاکره کنندگان ایرانی که فرزندان عزیز ملت هستند، حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، دفاع از ولات و تمامیت ارضی کشور و دانش بومی هسته‎ای آنان را بیش از پیش عصبانی کرده است و توهین‎های اخیر پس از مذاکرات تنها پاسخ آنها به رسانه‎ها بود.

فرمانده سپاه سلمان ادامه داد: این واکنش‎ها هیچ چیز از ارزش‎های این ملت کم نمی‎کند بلکه کینه ورزی عمیق آمریکایی‎ها و نامتوازن بودن با ادعای حقوق بشری بودن را بیشتر اثبات می‎کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: راه حل تمامی مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی با اتکا به توان داخلی کشور است که اخیرا مقام معظم رهبری با ابلاغ جزئیات سیاست اقتصاد مقاومتی به سه قوا این راه را کاملا مشخص فرمودند و همه مسئولان قوا نیز آمادگی کامل خود را برای اجرای صحیح و سریع آن اعلام داشتند.

مرتضوی یادآور شد: تنها راه مقابله با زیاده خواهی‎های  مقامات آمریکایی خود اتکایی و پرورش توان داخلی کشور از طریق اقتصاد مقاومتی است چراکه هرکجا بر جوانان و ملت همیشه در صحنه اعتماد کردیم خوب نتیجه گرفتیم.

انتهای پیام/75004/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول