اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر خارگ:

شناور مسافربری خارگ پس از 6 سال هنوز خریداری نشده است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خارگ گفت: شناور مسافربری خارگ پس از 6 سال هنوز خریداری نشده است.

شناور مسافربری خارگ پس از 6 سال هنوز خریداری نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهدی باقری ظهر امروز در دیدار با جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دو بار حضور نماینده بوشهر در خارگ در مدت 4 ماهه حضور ما، نشان از پیگیری ایشان مبنی بر مشکلات مردم دارد و مردم نیز قطعاً از ما به عنوان نمایندگان خود، انتظارات و درخواست‌هایی دارند و بعضاً گلایه‌ها نیز داشته‌اند که با توجه به تکرار آن‌ها توسط مسئولان محلی خارگ، همه مسئولان استانی نیز به آن واقفند و می‌توان با همدلی و پیگیری آن‌ها را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه اگر نیروی دریایی ارتش تصمیمی مبنی بر تخلیه منازل پایگاه دریایی و واگذاری آن‌ها دارد، باید برای سرریز جمعیت شهری در اختیار شهرداری قرار بگیرد، افزود: هر از گاهی استرسی مضاعف بر استرس‌های موجود جزیره خارگ بر مردم ساکن در این منازل مبنی بر تخلیه خانه‌ها ایجاد می‌کنند ما خواستاریم این منازل به مردم واگذار شود.

نایب رئیس شورای شهر خارگ تصریح کرد: زمین شهید عهد قدیمی نیز که در حال حاضر در منطقه پایگاه هوایی قرار گرفته است و برای مردم خارگ است، قبل از جنگ زمین ورزشی مردم بوده است که در هنگام جنگ در اختیار پایگاه هوایی قرار گرفته است و باید پس داده شود.

وی با اشاره به مشکلات اشتغال جوانان بومی خارگ عنوان کرد: این جوانان بیکار تعداد اندکی هستند اما چرا نباید با توجه به تعدد شرکت‌های مستقر در خارگ، همین تعداد اندک به کارگیری شوند تا مشکلات مردم برطرف شود؟

باقری خاطرنشان کرد: حق آلایندگی بیشتری باید به خارگ اختصاص داده شود و علاوه بر این موضوع، خرید شناور مسافربری که مصوبه آن از سال 86 اجرایی نشده است، باید پیگیری شود و باید دید چرا نمی‌توان بعد از این همه سال کشتی مسافربری برای مردم خارگ خریداری شود.

وی با اشاره به عملکرد شورای شهر خارگ در مدت 6 ماهه حضور خود افزود: ما در این مدت نرخ تعرفه در بخش مردمی را از 40 درصد تا 200 درصد در حوزه مردمی کاهش داده‌ایم و تنها در حوزه صنعتی این عوارض را افزایش داده‌ایم بازارچه ماهی رو به اتمام است و بازارچه تره‌بار نیز استارت خورده است و شهربازی خارگ را نیز برای سال آینده در دستور کار قرار داده‌ایم و بسیاری از برنامه‌های دیگر را نیز در حال پیگیری هستیم.

انتهای پیام/6006/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول