اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد چهارمحال و بختیاری خبر داد

راه‌اندازی 5 خانه دیجیتال در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی ۵ خانه دیجیتال در سال آینده خبر داد.

راه‌اندازی 5 خانه دیجیتال در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین گنجی ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بر اساس ضرورت در سال 71 و تهاجم فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کانون‌های مساجد اسلامی را تشکیل داد.

وی از فعالیت 345 کانون فرهنگی مساجد در سطح این استان خبر داد و گفت: ‌حدود 198 کانون مساجد روستایی، 11 کانون ویژه مصلی، چهار کانون دانشگاهی و چهار کانون در زندان‌ها فعال هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی پنج خانه دیجیتال را یکی از برنامه‌های سال آینده خود عنوان کرد و اذعان داشت: ‌این مراکز با هدف فراهم‌سازی فضای اینترنتی پاک، ارائه نرم‌افزارهای مجاز و تولید محتوا بر اساس ظرفیت شبکه‌های فرهنگی ایجاد خواهند شد.

وی توسعه آموزش و مهارت‌‌افزایی مدیران را در راستای برنامه‌های کانون مساجد استان برشمرد و یادآور شد: تجهیز و توسعه کانون‌ها با اولویت مناطق کمتر برخوردار در برنامه‌های سال آینده گنجانده شده است.

این مسئول از راه‌اندازی 100 کانون مساجد جدید در سطح استان خبر داد و اذعان داشت: بیش از 100 باب کانون مشارکتی نیز حمایت خواهد شد.

انتهای پیام/68006/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول