اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در کرمانشاه

آیین غبارروبی بقعه سیده فاطمه انجام شد

حرم مطهر سیده فاطمه در شهر کرمانشاه به‌مناسبت فرا رسیدن نخستین روز از ایام فاطمیه غبارروبی شد.

آیین غبارروبی بقعه سیده فاطمه انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بقعه سیده فاطمه در شهر کرمانشاه بعد از ظهر امروز به‌مناسبت فرا رسیدن نخستین روز از ایام فاطمیه غبارروبی شد.

این مراسم با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، جمعی از مسئولان، اعضای هیئت امنای بقاع و جمع کثیری از خادمان برگزار شد.

معاون سابق فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: این مراسم برای نخستین بار در استان کرمانشاه و در حرم مطهر سیده فاطمه برگزار شده و فرصت مناسبی برای آشنا شدن مردم و مسافران نوروزی با این بانوی بزرگ است.

حسن موحد خاطرنشان کرد: بقاع متبرکه مکانی برای آسایش و آرامش معنوی دل‌های زائران بوده و چراغ هدایت انسان‌ها به‌سوی نور و روشنایی هستند.

وی با بیان اینکه در این مکان مقدس مراسم سال تحویل با حضور بسیاری از زائران و مسافران نوروزی برگزار خواهد شد، افزود: در سال جدید برنامه‌ریزی‌هایی در خصوص توسعه مکان حرم سیده فاطمه انجام می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: سیده فاطمه از فرزندان امام موسی کاظم (ع) است که دارای کرامات بسیار بالایی بوده و هر روزه پذیرای زائران فراوانی از سر تا سر استان کرمانشاه است.

انتهای پیام/2700/ل30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول