اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز:

ایستادگی مقابل زیاده‌خواهی استکبار تندروی نیست

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: ایستادگی و مقاومت در مقابل زیاده‌خواهی استکبار به ویژه آمریکا تندروی و افراطی‌گری نیست.

ایستادگی مقابل زیاده‌خواهی استکبار تندروی نیست

منصور میرزائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در ماه‌های اخیر شاهد پیاده شدن بعضی از سیاست‌ها، روش و اتفاق‌های دوران سیاه اصلاحات و سازندگی بوده‌ایم و عده‌ای اصرار دارند تا به مردم القا کنند که مشکل اقتصادی و سیاسی ناشی از قطع ارتباط با آمریکا و غرب است.

وی با اشاره به اینکه به جای تکیه زدن به قدرت درونی نظام اسلامی چشم به نتیجه مذاکرات و سفر اخیر اشتون و مقامات اروپایی دوخته‌اند، افزود: در میدان فرهنگی و اجتماعی دست‌هایی پیدا است که قصد دارند پروژه‌های ولنگاری و بی‌بندوباری ناتمام دوران اصلاحات را دوباره فعال کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز خاطرنشان کرد: خاکریز فرهنگی و ارزشی ما زیر آتش شبکه‌ها و رسانه‌های دشمن قرار گرفته و اراده و باور کافی در بعضی از مسئولان و متولیان فرهنگی نیست، چراکه امروز پرداختن به حاشیه‌ها و موضوعات فرعی جفا است و با شعار دادن و بیان عدد و ارقام مشکل گرانی برطرف نمی‌شود.

میرزائیان تصریح کرد: در مباحث اقتصادی شاهد افزایش واقعی شدن قیمت‌ها هستیم که چگونه صحبت از کاهش تورم در سال آینده می‌شود و امروز باید به اقتصاد مقاومتی و استحکام درونی نظام توجه کرد.

وی بیان داشت: باید سرمایه‌های انسانی را حفظ و به رفع مشکل و معضل اعتیاد، بیکاری و معیشت مردم پرداخت و آن را در اولویت کاری قرار داد و در فرهنگ بسیج غفلت و بی‌تفاوتی، سکوت، ترس، توجیه و تسلیم جایی ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز اضافه کرد: با تمسک به سیره فاطمی و گوش به فرمان ولایت تسلیم باج‌خواهی آمریکا نمی‌شویم و تقلای فتنه‌گران و دگراندیشان کار به جایی نمی‌برد.

میرزائیان توسعه و تکمیل پروژه‌های زیرساختی و عمرانی را از محوری‌ترین برنامه‌های بسیج دانست و افزود: با حمایت و نظارت سپاه فجر فارس امروز حوزه مقاومت شهید فهمیده ارژن دانش‌آموزی و حوزه مقاومت ام‌البنین با متراژهای 240 متر مربع به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ابراز داشت: حوزه مقاومت بسیج شهرک والفجر و شهرک باهنر جنوبی با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت بوده و احداث 30 پایگاه مقاومت در شیراز و بخش ارژن نیز به بهره‌برداری رسیده است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز ابراز داشت: هفت سالن ورزشی، فرهنگی، پنج حوزه مقاومت و 30 پایگاه مقاومت دیگر در سال آینده احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.

میرزائیان خاطرنشان کرد: فردا نیز آخرین گروه اعزامی 300 نفره خواهران پایگاه‌های بسیج حوزه حضرت زینب، زهرای اطهر(س)، حضرت معصومه و ام‌البنین ارژن در قالب هفت اتوبوس راهی مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس می‌شوند.

انتهای پیام/2448/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول