اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سرای روزنامه‌نگاران استان کردستان:

تداوم جشنواره‌های فصلی رونق فعالیت رسانه‌ای را به دنبال دارد

مدیر سرای روزنامه‌نگاران استان کردستان گفت: تداوم جشنواره‌های فصلی، رونق فعالیت‌های رسانه‌‌ای و توجه هر چه بیشتر به خدمات و تلاش‌های اصحاب رسانه را موجب خواهد شد.

تداوم جشنواره‌های فصلی رونق فعالیت رسانه‌ای را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خبات ساعدی ظهر امروز در آیین پایانی دومین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌های استان کردستان اظهار داشت: پس از استقبال گسترده اصحاب رسانه استان از نخستین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌ها و بنا بر رسالت‌‌های آموزشی و پژوهشی محوله به سرای روزنامه‌نگاران، زمینه برپایی دومین جشنواره فصلی از دی ماه سال‌جاری فراهم شد.

وی افزود: در جشنواره دوم، آثار فعالان رسانه‌‌ای استان در فصل‌های تابستان و پاییز 92 به دبیرخانه ارسال شد که در مجموع شاهد تنوع حضور نمایندگان رسانه‌‌ها و افزایش تعداد آثار بودیم.

ساعدی خاطرنشان کرد: تیتر، مصاحبه و گفت‌گو، گزارش، سرمقاله، مقاله و یادداشت، عکس و گزارش تصویری از رشته‌‌ها و گرایش‌‌های پنجگانه دومین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌های استان بودند که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات و با حمایت معاونت امور ارتباطات دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان این جشنواره برگزار شد.

وی اظهار داشت: استقبال گسترده فعالان رسانه‌‌ای استان، نوید برپایی جشنواره‌‌ها و کارگاه‌‌های تخصصی حوزه رسانه را با گستردگی و سطح بالاتری در ایام مختلف در استان داده و سرای روزنامه‌نگاران نیز بنا بر وظایف و رسالت‌های محوله در سال 93 جشنواره‌های فصلی را هر شش ماه یک بار برگزار نموده و در هر فصل نیز 3 کارگاه آموزشی را برگزار خواهد کرد.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران استان کردستان افزود: طی فعالیت یک ساله سرای روز‌نامه نگاران در کردستان با انسجام و همکاری بین اصحاب رسانه استان شاهد انجام فعالیت‌‌ها و خدماتی در حوزه‌‌های آموزشی، پژوهشی و رفاهی بوده‌ایم که امضای تفاهم‌نامه همکاری با پلیس فتا استان کردستان، راه‌اندازی سامانه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت به خبرنگاران کردستانی، امضای تفاهم‌‌نامه همکاری سرا با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌‌دستی و گردشگری کردستان، افتتاح نخستین کتابخانه تخصصی حوزه رسانه، تشکیل نخستین شورای مشورتی بانوان حوزه رسانه از جمله این فعالیت‌‌هاست.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران استان کردستان تصریح کرد: افتتاح دفتر سرای روزنامه‌‌نگاران بیجار، انعقاد تفاهمنامه همکاری با نهاد کتابخانه‌‌های عمومی کردستان، فعالیت نخستین کانون خبرنگاران رضوی کشور در کردستان، همکاری سرای روزنامه‌‌نگاران با کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد استان در حوزه آموزش و پژوهش، فراهم‌ کردن زمینه بهره‌مندی خبرنگاران کردستانی از تسهیلات ویژه بانکی و بیمه‌‌ای، تشکیل نخستین خانه تخصصی خبرنگاران داوطلب کشور از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت است.

ساعدی خاطرنشان کرد: برپایی جشنواره فصلی مطبوعات استان نیز یکی از دغدغه‌‌های اصلی فعالان رسانه‌ای بود که امید است با تداوم جشنواره‌های فصلی، شاهد رونق فعالیت‌‌های رسانه‌‌ای و توجه هرچه بیشتر به خدمات و تلاش‌های اصحاب رسانه باشیم.

انتهای پیام/79012/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول