اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهاوند مطرح کرد

لزوم شناساندن ابعاد زندگی حضرت زهرا(س) توسط هنرمندان

امام جمعه نهاوند گفت: یکی از وظایف اهالی فرهنگ و هنر شناساندن ابعاد زندگی حضرت زهرا(س) به روش‌های دلنشین و جذاب برای نسل جوان است.

لزوم شناساندن ابعاد زندگی حضرت زهرا(س) توسط هنرمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر امروز در همایش فاطمیون ویژه بانوان و دانش‌آموزان دبیرستان‌های دخترانه نهاوند اظهار داشت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب امیدوارند بتوانند نسل جوان این مملکت را از هویت دینی و اسلامی خویش دور سازند، هرچند این خیال باطلی است که آنها با صرف میلیون‌ها دلار نیز نمی‌توانند به آن دست یابند.

وی با اشاره به اینکه دین مبین اسلام کامل‌ترین ادیان است، افزود: دین اسلام برای هر لحظه زندگی بشر حرف‌های نو برای گفتن دارد که البته برای دریافت آن باید بصیرت داشت.

امام جمعه نهاوند زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) را درس عبرتی برای همگان خواند و گفت: نه تنها زنان که مردان ما نیز باید از لحظه لحظه زندگی آن بزرگوار درس عبرت بگیرند.

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف اهالی فرهنگ و هنر شناساندن ابعاد زندگی حضرت زهرا(س) به روش‌های دلنشین و جذاب برای نسل نوجوان و جوان است، افزود: زنان جامعه باید در برخورد با مردم، چگونگی برخورد با نامحرم، فرزندداری و همسرداری از زندگی فاطمه زهرا(س) درس گرفته و آن را در زندگی خود به‌کار گیرند.

مغیثی چشم هم چشمی و دل بستن به تعلقات زندگی را آفت‌های زندگی‌های امروزه برای خانواده‌ها خواند و گفت: اگر پیرو واقعی ایشان هستیم باید راه و رسم آن بزرگوار را نیز در زندگی‌ به کار گیریم.

وی حضرت فاطمه زهرا(س) را کاملترین انسان خواند که توانست در مدت کوتاه زندگی خویش برای بشریت از خود الگوی مناسب صبر، استقامت، ولایتمداری و بصیرت باشد.

امام جمعه نهاوند گفت: بانوان در جوامع اسلامی باید به چنین الگوی ارزشمندی افتخار کرده و برای ترویج زندگی فاطمه‌گونه تلاش کنند.

انتهای پیام/89016/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول