اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بداخلاقی شهردار «شهر اخلاق»

خیمه معرفت اوقاف در سمنان جمع‌آوری شد

خیمه معرفت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان که در آستانه نوروز برپا شده بود، با بداخلاقی شهردار «شهر اخلاق» در سمنان جمع‌آوری شد.

خیمه معرفت اوقاف در سمنان جمع‌آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در راستای توسعه فرهنگ دینی و مذهبی و اشاعه مفاهیم والای اعتقادی و ایمانی، هر ساله در مناسبت‌های ویژه از جمله تعطیلات نوروزی به برپایی خیمه معرفت در اماکن پرتردد و محل‌های حضور مسافران نوروزی اقدام می‌کند.

این اقدام صورت می‌گیرد تا علاوه بر تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر اشاعه فرهنگ دینی و قرآنی در سطح جامعه، استان سمنان و شهرستان‌های مختلف این استان نیز بیش از پیش به مسافران و زائران حرم امن رضوی شناسانده شود.

امسال نیز بنا بر رسم هر ساله، از چند روز پیش، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان کار برپایی خیمه‌های معرفت را در سمنان آغاز کرد و این خیمه‌ها در چند نقطه از استان سمنان با هزینه‌های قابل توجه راه‌اندازی شد.

در حالی که خیمه معرفت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در شهر سمنان که به «شهر اخلاق» معروف است، در پارک 17 شهریور سمنان بنا بر رسم چندین ساله برپا شد و فرماندار شهرستان سمنان نیز در بازدید از این خیمه، آن را مطلوب ارزیابی کرده بود، امروز ناگهان به دستور شهردار سمنان این خیمه جمع‌آوری شد.

با وجود اینکه به گفته مسئولان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حدود 300 میلیون ریال برای برپایی خیمه معرفت در سمنان هزینه شده و گزارش‌های عینی فارس نیز از اختصاص امکانات و نیروی انسانی برای مراقبت از این خیمه در چند روز اخیر خبر می‌دهد، امروز این خیمه جمع‌آوری شد تا بار دیگر شاهد از دست رفتن بخشی از بیت‌المال مسلمین در سمنان باشیم.

گرچه به گفته مسئولان شهرداری سمنان، ناهماهنگی‌هایی در دریافت دستور برپایی خیمه از شهردار سمنان که هم‌زمان مسئولیت سنگین ریاست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری سمنان را نیز بر دوش می‌کشد، وجود داشته است؛ اما این امور دلیلی بر برچیده شدن کل طرح نخواهد بود.

معاون شهردار سمنان و کارشناسان سازمان فرهنگی و هنری شهرداری سمنان در روزهای اخیر با رایزنی‌های صورت گرفته با برپایی این خیمه موافقت کرده بودند؛ اما گویا نظر شهردار دانشگاهی سمنان چیز دیگری بوده است.

به هر حال، امید می‌رود در آستانه فرارسیدن سال جدید، دستگاه‌های متولی خدمات‌رسانی به مردم، مسافران و زائران حرم رضوی در استان سمنان، ناهماهنگی‌ها و موازی‌کاری‌ها را کنار گذاشته و تنها به ارتقای کیفیت ارائه این خدمات بیندیشند.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول