اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال انجام شد

مراجعه 160 هزار نفر به کتابخانه‌های عمومی اسدآباد

مدیر کتابخانه‌های عمومی اسدآباد گفت: طی امسال 160 هزار نفر به کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد مراجعه‌ کردند.

مراجعه 160 هزار نفر به کتابخانه‌های عمومی اسدآباد

مهدی مرادیان‌تمجید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با اشاره به بهره‌برداری کتابخانه عمومی قاسم‌آباد لک‌لک در دهه فجر امسال، اظهار داشت: این شهرستان هم‌اکنون با 79 سانتی‌متر فضا دارای چهار کتابخانه عمومی در روستاهای چنارعلیا، قاسم‌آباد و شهرهای آجین و اسدآباد است.

وی از راه‌اندازی دومین ایستگاه مطالعه در شهرستان اسدآباد در سال آینده خبر داد و گفت: ما اولین ایستگاه مطالعه را در هفته کتاب در بیمارستان حضرت قائم (عج) افتتاح کردیم.

مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه در کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد 3 هزار و 100 نفر عضو هستند، افزود: در این چهار کتابخانه 29 هزار و 150 نسخه کتاب وجود دارد.

وی به اجرای طرح «کتاب من» در طول چند سال گذشته اشاره کرد و گفت: بیش از 800 نسخه کتاب به ارزش 9 میلیون تومان اعتبار در اجرای طرح «کتاب من» خریداری شده است.

مرادیان‌تمجید با بیان اینکه بیش از 2 هزار نسخه کتاب از سوی مردم به کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد اهدا شده، خاطرنشان کرد: این تعداد کتاب‌های اهدایی به ارزش 18 میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه در طول امسال 160 هزار نفر به کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد مراجعه کردند، ادامه داد: این تعداد مراجعه‌کننده شامل 60 درصد خواهران و 40 درصد برادران می‌باشد.

مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه 42 هزار 150 نسخه کتاب در طی امسال به اعضای کتابخانه امانت داده شده، اضافه کرد: از این تعداد 25 هزار و 290 نسخه خارج از کتابخانه و 13 هزار و 860 نسخه در داخل کتابخانه بوده است.

وی از تشکیل جلسه خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: اعضای این انجمن نیز انتخاب شده و به دنبال تشکیل جلسات مختلف در زمینه کمک‌رسانی آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/89008/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول