اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی پلدختر:

طرح ویژه نوروزی در پلدختر آغاز شد

فرمانده نیروی انتظامی پلدختر گفت: برای ایجاد امنیت، سلامت و آرامش مسافران نوروزی طرح ویژه نوروزی در پلدختر آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

طرح ویژه نوروزی در پلدختر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، رضا داودی صبح امروز در جمع خبرنگاران در پلدختر افزود: نیروی انتظامی با تمام توان در ایام تعطیلات نوروزی طرح‌های ویژه‌ای را پیش‌بینی کرده که هم اکنون در حال اجرا است.

این مسئول اظهار کرد: این طرح‌ها در هفته پایانی اسفند ماه تشدید می‌شود و طرح ویژه‌ای در پلدختر به منظور ارتقا امنیت اجتماعی در حال انجام و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه طرح شورای معتمد پلیس به منظور جلب مشارکت و بهره‌برداری از ظرفیت معتمدان محلات در راستای پیشگیری از جرائم، معضلات و آسیب‌های اجتماعی است، تاکید کرد: این طرح در حقیقت پاسخی است به مطالبات قانونی مردم برای ایفای نقش در توسعه نظم و امنیت اجتماعی که هم اکنون در حال اجرا است.

داوودی گفت: همدلی و همکاری مردم و پلیس در قالب جامعه محوری مهمترین و اصلی‌ترین هدف نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت اجتماعی است.

فرمانده نیروی انتظامی پلدختر تصریح کرد: شهروندان توصیه‌های پلیس در ارتباط با سفرهای نوروزی، مراقبت از منزل، فرزندان، خودرو و رعایت ایمنی را برای سفری خوش رعایت کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه سارقان حرفه‌ای در کمین مساعد بودن شرایط دزدی هستند، لذا برای جلوگیری از سرقت باید نکات ایمنی از جمله استفاده از وسایل مناسب و آن چیزی که بتواند سرقت را به تاخیر بیندازد توجه شود.

 داوودی استفاده از کارت‌های بانکی به جای پول نقد، عدم حمل اموال با ارزش و قیمتی را برای پیشگیری از کیف قابی را به شهروندان توصیه کرد.

وی اظهار داشت: پلیس به حکم قانون و خواست مردم با کسانی که با رفتارهای پرخطر خود بخواهند ایجاد مزاحمت کنند، حتما برخورد می‌کند.

وی با توصیه به رانندگان و مسافرین نوروزی به هشدارهای پلیس برای سفری بی‌خطر گفت: سبقت غیرمجاز، سرعت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه، حرکت مارپیچ و نبستن کمربند ایمنی را از جمله بالاترین عوامل حادثه‌ساز دانست.

فرمانده نیروی انتظامی پلدختر در ادامه از مردم پلدختر خواست با شماره تلفن 110 انجام نیازهای پلیسی (تصادفات، مزاحمت، شرارت، سرقت و ... ) و تلفن 197 برای هرگونه پیشنهاد، انتقاد، شکایت و تقدیر خود در خصوص عملکرد پلیس ما را در تامین نظم و امنیت بهتر و آسایش بیشتر یاری کنند.

انتهای پیام/ 85009/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول