اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه آذربایجان ‌غربی:

فرهنگ ترافیک از فرهنگ عمومی مجزاست

رئیس پلیس راه آذربایجان‌غربی گفت: فرهنگ ترافیک از فرهنگ عمومی مجزاست و لازم است شهروندان فرهنگ استفاده از وسیله نقلیه را به خوبی بدانند.

فرهنگ ترافیک از فرهنگ عمومی مجزاست

عباس فرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به رعایت فرهنگ ایمنی، اظهار داشت: فرهنگ ایمنی مطلوب تقدم بخشیدن به ایمنی است.

وی به توسعه فرهنگ ایمنی اشاره کرد و گفت: توسعه فرهنگ ایمنی موجب اصلاح رفتارهای فردی و در نهایت کاهش خطا‌های انسانی و حوادث می‌شود.

فرمانی به مهم‌ترین علل وقوع تصادفات آذربایجان غربی اشاره کرد و اذعان داشت: مجزا نبودن محورهای مواصلاتی،‌ وجود نواقص‌های جاده‌ای،‌ عدم استحکام برخی از خودروها و فرسوده بودن برخی از آن‌ها از مهم‌ترین این عوامل است.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی افزود: فرهنگ ترافیک از فرهنگ عمومی جدا است و لازم است تمام شهروندان فرهنگ استفاده از وسیله نقلیه و کاربرد آن را به خوبی بدانند زیرا از طریق همکاری و مشارکت همه جانبه مردم می‌توان برنامه‌ریزی کاربردی در امر ساماندهی ترافیک و ارتقای امنیت ترافیکی داشت.

وی اجتناب از خطر را نخستین اولویت در پیشگیری از تصادف عنوان کرد و گفت: با رعایت قوانین ترافیکی می‌توانیم در رسیدن به این هدف موفق باشیم.

فرمانی خاطرنشان کرد: رانندگی ایمن سبب ترویج رفتار مشابه در دیگران می‌شود به‌طوری که اگر سرعت‌های متوسط کاهش یابد، پرسرعت‌ترین رانندگان نیز سرعتشان را کم می‌کنند.

انتهای پیام/61010/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول