اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزه خبر داد

اسکان رایگان مسافران نوروزی در ایام عید در فیروزه

فرماندار فیروزه از اسکان رایگان مسافران نوروزی در ایام تعطیلات عید نوروز خبر داد.

اسکان رایگان مسافران نوروزی در ایام عید در فیروزه

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزه، محمدرضا حاجی‌زاده صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران فیروزه با بیان اینکه شهرستان فیروزه دارای پتانسیل خوب برای جذب گردشگر و مسافران نوروزی و زائران علی‌بن موسی‌الرضا (ع) است اظهار داشت: به همین منظور تدابیر ویژه‌ای نیز برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مقرر شده است در ایام نوروز همه دستگاه‌های خدمات‌رسان در حال آماده‌باش بوده و اداره میراث فرهنگی اماکن تاریخی مورد بازدید مسافران را به صورت بنر و بروشور در ورودی شهر معرفی نماید تا در زمان توقف مسافران بتوانند از این اماکن استفاده کنند.

حاجی‌زاده افزود: باغ نشاط و خانه کمال‌الملک نقاش بزرگ ایرانی و معدن قدیمی فیروزه از اماکن زیبا و دیدنی است که باید برای بازدید مسافران و گردشگران در تمام ایام نوروز آماده بازدید باشد.

فرماندار فیروزه گفت: شهرداری باید برای زیباسازی مبلمان شهری تلاش کند تا در ابتدای سال جدید فضای شهر نیز وضعیت بسیار خوبی داشته باشد.

وی تأکید کرد: که با توجه به برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در 20 فروردین در گرماب اقدامات لازم برای انجام این مسابقات بزرگ از هم اکنون با تشکیل کمیته‌های ویژه انجام شود.

انتهای پیام/2202/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول