اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهر ماه سال 93 صورت می‌گیرد

برگزاری دومین جشنواره بین‌المللی میراث معنوی در اصفهان

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: مهر ماه سال 93 پنجمین اجلاس عمومی و دومین جشنواره بین‌المللی میراث معنوی در اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری دومین جشنواره بین‌المللی میراث معنوی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا امینی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه امروز بیست و هشتمین جلسه علنی چهارمین دوره از شورای اسلامی شهر اصفهان در حال برگزاری است، اظهار کرد: در آستانه سال جدید قرار داریم و اصفهان از آمادگی کامل برای پذیرایی از مهمانان نوروزی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه تمام امکانات مورد نیاز برای پذیرایی از مسافران نوروزی در سطح شهر باید فراهم باشد، اضافه کرد: هر ساله اقدامات مناسب و ویژه‌ای از سوی شهرداری و مدیریت شهری برای میزبانی از مسافران نوروزی در اصفهان صورت می‌گیرد و در ایام نوروز یکی از رخداد‌های مهم گردشگری در اصفهان به وقوع می‌پیوندد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه در این هفته با سالروز حمله بعثی به شهر شلمچه مواجه هستیم، تصریح کرد: این روز نقطه تاریکی در پرونده رژیم بعثی و نقطه روشنی از رشادت‌ها و دلاور‌مردی‌های ملت ایران در جنگ تحمیلی است.

وی به یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری در سال آتی اشاره کرد و ادامه داد: پنجمین اجلاس عمومی و دومین جشنواره بین‌المللی میراث معنوی در اصفهان برگزار می‌شود.

امینی با بیان اینکه اصفهان در مهر ماه سال آتی میزبان پنجمین نشست میراث معنوی کشور‌های عضو آی.‌سی.‌سی‌.ان است، تاکید کرد: از 40 کشور مسلمان و 25 سازمان مردم‌نهاد برای برگزاری این اجلاس به اصفهان سفر می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری این اجلاس در ارتقای جایگاه بین‌المللی اصفهان نقش موثری دارد، افزود: همچنین برگزاری این اجلاس سبب تبادل فرهنگی کشور‌ها با یکدیگر می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه طی روز‌های گذشته با بارش‌های باران در اصفهان مواجه شدیم، گفت: به دنبال بارش‌های باران در اصفهان با آب‌گرفتگی معابر در سطح شهر مواجه شدیم.

وی با اشاره به اینکه هر ساله اقدامات ویژه‌ای از سوی شهرداری برای دفع آب‌های سطحی در سطح شهر صورت گرفته است، گفت: با وجود این اقدامات هنوز با بارش‌های باران با آب‌گرفتگی‌ها در سطح شهر مواجه می‌‌شویم و شهرداری باید اقدامات موثر‌تری را برای رفع این معضل در سطح شهر انجام بدهد.

انتهای پیام/63004/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول