اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سرایان خبر داد

بهره‌برداری از مجتمع رفاهی نیایش در سرایان

شهردار سرایان گفت: برای خدمات‌رسانی بیشتر به مسافران نوروزی مجتمع رفاهی نیایش سرایان با اعتبار 270 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

بهره‌برداری از مجتمع رفاهی نیایش در سرایان

محمد کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در بحث استقبال از نوروز و بهار طبیعت، شهرداری سرایان چهار جلسه تخصصی با اعضای شورای اسلامی و هنرمندان برگزار کرده است.

وی با بیان این‌که کاشت نهال، درختچه و گل‌های فصلی یکی از اقداماتی بوده که در این جلسات مورد نظر قرار گرفته است، تصریح کرد: تعداد 150 هزار اصله نهال به تعداد شهروندان سرایانی کاشته شده که اعتبار آن 30 میلیون تومان بوده است.

شهردار سرایان اذعان داشت: نصب المان‌های موقت در سطح میادین و خیابان‌ها و توجه بیشتر به موضوع پاکسازی معابر و خیابان‌های سطح شهر از دیگر اقدامات شهرداری در راستای استقبال از بهار بوده است.

کریمی از بهسازی پارک‌ها و اماکن عمومی با مشارکت شهروندان خبر داد و افزود: این اقدام در ورودی شهر، پارک طالقانی، پامچال و گل‌های سرایان برای مسافران نوروزی انجام شده است.سفره‌های هفت‌سین به مناسبت ایام نوروز در میادین سطح شهر پهن می‌شود.برای خدمت‌رسانی بیشتر به مسافران نوروزی از مجتمع خدماتی رفاهی نیایش سرایان بهره‌برداری شده است.

کریمی با بیان این‌که مساحت این مجتمع 570 متر مربع است، متذکر شد: میزان اعتبار هزینه شده برای بهره‌برداری از این مجتمع 270 میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/22481/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول