اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر سراوان خبر داد

طلب 2 میلیارد تومانی شهرداری سراوان از ادارات

سخنگوی شورای اسلامی شهر سراوان گفت: شهرداری سراوان بیش از دو میلیارد تومان از ارگان‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و ادارات این شهر طلبکار است.

طلب 2 میلیارد تومانی شهرداری سراوان از ادارات

ایرج رستمزهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: بودجه سال آینده شهرداری سراوان با رشد 20% نسبت به سال‌جاری به مبلغ 6 هزار و 400 میلیون تومان تصویب که از این مبلغ با توجه به مشکلات در حوزه عمران شهری 65% برای پروژه‌های عمرانی و 35% به هزینه‌های جاری شهرداری اختصاص داده شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و سخنگوی شورای اسلامی شهر سراوان از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی رسیدگی به وضعیت بهبود عبور و مرور که روکش آسفالت معابر اصلی شهر و پیاده روسازی و همچنین افزایش سرانه فضای سبز است، اشاره کرد و اذعان داشت: در همین راستا در خصوص توسعه حمل و نقل همگانی توجه به ایجاد سازمان حمل و نقل شهرداری سراوان و استقلال آن برای آینده مبلغ 87 میلیون تومان بودجه به این سازمان اختصاص داده شد.

این مسئول اذعان داشت:  با همکاری مردم در زمینه پرداخت عوارض شهرداری در توسعه و آبادانی شهر کمک یار شهرداری باشند.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌هایی که اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار انجام داده‌اند امسال شهرداری سراوان برای نخستین‌بار در طول 10 سال اخیر توانسته است نسبت به پرداخت حق و حقوق کارگران شهرداری و عیدی پایان سال کارگران اقدام کند و هم اکنون شهرداری بابت حقوق به پرسنل بدهکار نیست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر سراوان همچنین گفت: اگر ادارات و ارگان‌هایی که به شهرداری بدهکارند همکاری لازم در زمینه بازپرداخت مطالبات انجام دهند شاهد اتمام پروژه‌های نیمه تمام از جمله احداث بلوار قنات شهرستان و ادامه بلوار خلیج فارس تا خیابان جمهوری که باعث روان سازی ترافیک شهری می‌شود.

وی در پایان بیان داشت: ارگان‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و ادارات سراوان بیش از دو میلیارد تومان به شهرداری این شهر  بدهکار هستند.

انتهای پیام/75004/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول