اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شیراز خبر داد

نصب 60 المان گل و نوروز در شیراز

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شیراز گفت: به زودی 30 المان گل و 30 المان نوروزی در سطح شهر شیراز نصب می‌شود.

نصب 60 المان گل و نوروز در شیراز

رمضان امینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره به پیش‌بینی افزایش حضور زائران و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات در سومین حرم اهل بیت (ع) اظهار داشت: با بررسی پیشنهادهای مردم و مسائل و مشکلات سال‌های گذشته سعی کرده‌ایم شهر شیراز را برای حضور زائران و مسافران نوروزی آماده کنیم.

وی افزود: در ماه‌های گذشته مسئولان شهرداری شیراز تلاش کرده‌اند تا در بحث زیبا‌سازی فضای شهری، نورپردازی، گل‌کاری، فضای سبز، رنگ‌آمیزی و نصب نمادها و المان‌های شهری اقدامات گسترده و متفاوتی نسبت به سال گذشته در سطح شهر شیراز انجام دهند که در این موارد نیز عملکرد مطلوب بوده است.

وی ابراز داشت: روکش آسفالت خیابان‌ها و ورودی‌ها، نصب نمادهای مختلف در نقاط مختلف شهر، نظافت تمام نقاط شهر و رنگ‌آمیزی جداول از جمله اقدامات انجام‌شده به منظور آماده‌سازی شهر برای استقبال از میهمانان نوروزی است.

امینی بیان کرد: نصب 30 المان گل در 30 نقطه به منظور ایجاد نشاط و شادابی در شهر شیراز، نصب 39 المان نوروزی که بیشتر ریشه در آداب و سنن نوروز دارند و ایجاد چهار دیوار گل در چهار گوشه شهر از دیگر اقداماتی است که توسط شهرداری شیراز تا چند روز آینده انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال در پنج نقطه شهر شیراز ستاد راهنمایی سفر مستقر می‌شود، گفت: برای اسکان مسافران نوروزی 27 سالن ورزشی، چهار کمپ بزرگ، 24 پارک روباز و ظرفیت‌ فضاهای آموزشی از دیگر اقداماتی است که برای نوروز امسال در نظر گرفته شده است.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شیراز اضافه کرد: برای اسکان زائران و مسافران نوروزی مشکلی نداریم، ضمن اینکه تمهیداتی نیز برای مواقع ضروری از جمله بارندگی لحاظ شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی تورهای شیرازگردی و گردشگری در ایام نوروز تصریح کرد: به منظور کاهش ترافیک و در راستای دسترسی آسان و سریع هم‌وطنان و مسافران نوروزی تورهای گردشگری در ایام نوروز فعال هستند.

امینی در پایان خاطرنشان کرد: خدمات، امکانات، ظرفیت سرویس‌های بهداشتی و محل پارک خودرو متناسب با تعداد مسافران در شیراز وجود دارد و جای نگرانی نیست.

انتهای پیام/2448/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول