اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم:

اعزام کاروان راهیان نور برای فرمانداری دیلم افتخار است

فرماندار دیلم گفت: برای ما افتخار است که برای تداعی یاد و خاطره شهدا کارهایی را از جمله اعزام کاروان راهیان نور انجام دهیم وا ین یک وظیفه و حس قلبی است و یک عمل صالح به شمار می‌آید.

اعزام کاروان راهیان نور برای فرمانداری دیلم افتخار است

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، قاسم قائدی جمعه شب در نشست هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور دیلم ضمن عظیم خواندن این حرکت عنوان داشت: اعزام کاروان‌های راهیان نور با دو رویکرد اعتقادی و ملی صورت می‌گیرد چرا که زنده نگه داشتن یاد و نام قهرمانان در تمام دنیا مرسوم است که امری پسندیده و با ارزش است.

وی بیان کرد: در جمهوری اسلامی ایران دوران هشت سال دفاع مقدس مسئله‌‌ای اعتقادی و ارزشی است و همه مردم با تمام وجود خود بیان می‌کنند که مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند.

رئیس ستاد راهیان نور شهرستان دیلم افزود: برای ما افتخار است که برای تداعی یاد و خاطره شهدا کارهایی را انجام دهیم و این یک وظیفه و حس قلبی است و یک عمل صالح به شمار می‌آید.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم نیز با اشاره به اهمیت اقدامات فرهنگی در راستای احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی مبحث راهیان نور را از جمله مباحث خاص فرهنگی دانست که اهداف متعالی داشته و مورد عنایت مقام معظم رهبری نیز هست.

علی گرشاسبی بر تاثیرات این حرکت بر جوانان و نقش‌پذیری ایشان از رشادت‌های رزمندگان اسلام از طریق کاروان‌های راهیان نور اشاره کرد و افزود: این کار مهم باید با بازخوانی اقدامات انجام گرفته در سال‌های قبل و شناسایی مسایل و مشکلات، صورت بهتر و موثری به خود بگیرد تا بر شور و شوق جوانان در بازدید از مناطق جنگ تحمیلی افزوده شود.

انتهای پیام/66006/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول