اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز تاکید کرد

نظارت کامل بر میادین میوه و تره‌بار در سطح شیراز

شهردار شیراز از سازمان ساماندهی مشاغل و میادین این شهر خواست تا بر عملکرد میادین میوه و تره‌بار در سطح شهر کنترل و نظارت دقیق و مستمر داشته باشد.

نظارت کامل بر میادین میوه و تره‌بار در سطح شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر حوزه ریاست شهردار این شهر، علیرضا پاک فطرت در جلسه آماده‌سازی شهر برای نوروز با اشاره به استقبال گسترده شهروندان شیرازی از بازارچه‌های عرضه میوه و تره بار، اظهار داشت: فروشندگان و عرضه‌کنندگان کالاها و محصولات نیز باید به‌گونه‌ای در این بازارچه‌ها فعالیت کنند که رضایت خاطر شهروندان تامین شود.

وی با اشاره به این که خرید محصولات از سوی شهروندان در اواخر سال افزایش می‌یابد، اذعان کرد: با توجه به ایام منتهی به نوروز و تعطیلات سال جدید و در راستای درخواست و تقاضای میوه توسط شهروندان، فعالیت این بازارچه‌ها نیز افزایش می‌یابد.

شهردار شیراز خواستار کنترل و نظارت بر فعالیت این بازارچه‌ها از سوی سازمان میادین و مشاغل شهرداری شیراز شد و ادامه داد: کنترل و نظارت بر تمام بازارچه‌ها تا آخر سال و ایام تعطیلات عید نوروز باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

این مقام مسئول با تقدیر از سازمان میادین و مشاغل به لحاظ ارائه خدمات الکترونیکی در میدان مرکزی میوه و تره بار شیراز، گفت: میدان مرکزی میوه و تره بار شیراز نخستین مرکز کشور است که به این ساز و کار مجهز شده است.

خدمات‌رسانی منحصر به یک زمان خاص نیست

شهردار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود بر زیباسازی و پاکسازی شهر و همچنین ترمیم و لکه‌گیری و آسفالت معابر تأکید کرد و گفت: با توجه به بارش مناسب برف در ایام زمستان و تخریب آسفالت برخی محورها، لکه‌گیری و آسفالت تمام معابر فرعی و اصلی در دستور کار شهرداران مناطق قرار گرفته است.

وی با تصریح اینکه خدمات‌رسانی مطلوب منحصر به یک زمان خاص نیست، افزود: در راستای رفاه حال شهروندان و با توجه به فرا رسیدن عید نوروز تمام حفاری‌های سطح شهر متوقف و تکمیل پروژه‌ها نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: رنگ‌آمیزی دیوارها، شستن تابلوها، نرده‌ها، سطل‌ها و نیمکت‌های فرسوده، بهسازی بوستان‌ها، گل‌کاری گسترده و پاکسازی محورهای گردشگری از جمله اقداماتی است که صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/2448/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول