اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار شیراز تاکید کرد

تلاش برای پایدار کردن درآمد شهرداری شیراز

معاون اداری مالی شهردار شیراز با بیان اینکه باید برای پایداری درآمد شهرداری تلاش کرد، گفت: برای تحقق بودجه 2 هزار و 200 میلیارد تومانی شهرداری و تکلیف یک‌هزار میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری باید از تمام ظرفیت‌ها بهره برد.

تلاش برای پایدار کردن درآمد شهرداری شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط‌ عمومی حوزه معاونت اداری مالی شهرداری شیراز، محمد حسن اسدی در جلسه کمیته راهبردی درآمد شهرداری که با حضور مدیران درآمد شهرداری‌های مناطق شیراز برگزار شد، با تاکید بر ضرورت افزایش ساعات کاری به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم و میزان مراجعات مردم به شهرداری‌ها افزایش یافته بخش‌هایی از شهرداری‌ها که لازم است باید ساعات بیشتری را در محل کار خود بمانند.

معاون اداری مالی شهرداری شیراز افزود:‌ با توجه به لحاظ شدن تخفیف صد درصدی جریمه بدهکاران عوارض ساختمانی تا پایان سال، باید با حضور بیشتر از ساعات اداری شرایط را برای استفاده آسان و راحت مردم از این ظرفیت فراهم کرد.

وی تصریح کرد: تجربه، علم، کارآمدی و تخصص در حوزه‌های درآمدی شهرداری‌های مناطق شیراز حرف اول را می‌زند بنابراین با بهره‌گیری صحیح از این ویژگی‌ها باید در راستای افزایش درآمد پایدار شهرداری تلاش کرد.

اسدی با تاکید بر رعایت اصل قانونمندی و نظام‌مندی در شهرداری‌ها بیان کرد:‌ باید با حرکت در مسیر قانون و نظم‌بخشی به امور مانند گذشته برای فردایی بهتر تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه ایجاد درآمدهای پایدار نیاز به رویکرد جدید نسبت به امور دارد، تصریح کرد: در این راستا توجه به اجرای شهرداری الکترونیک و برون‌سپاری امور بسیار بااهمیت است.

معاون اداری مالی شهردار شیراز خاطرنشان کرد: انجام امور زیربنایی و رسیدگی صحیح به عمران، آبادانی و استفاده درست از نیروهای متخصص و مجرب شهرداری، استفاده به‌جا از کارکنان و بهره‌گیری از تخصص آنان از پیش‌شرط‌ های بسیار مهم در رسیدن به شرایط ایده‌آل است که این مهم در شهرداری شیراز همواره مود توجه بوده است.

وی در پایان با اشاره به تصویب بودجه 2 هزار و 200 میلیارد تومانی سال آینده شهرداری شیراز، گفت: در کنار این بودجه شورای اسلامی شهر شیراز برای جذب سرمایه‌گذار، یک‌هزار میلیارد تومان، برای شهرداری در نظر گرفته که به‌نوعی به بودجه اضافه می‌شود بنابراین باید برای تحقق این بودجه از تمام ظرفیت‌ها بهره برد.

در این نشست مدیران درآمد شهرداری‌های مناطق به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند که در ادامه جلسه راهکارهای حل مسائل و مشکلات مطرح شد.

انتهای پیام/2448/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول