اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا خبر داد

برگزاری همایش «شهیده ولایت» در صومعه‌سرا

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا از برگزاری همایش یک ‌روزه «شهیده ولایت» به مناسبت سالروز شهادت فاطمه (س) در 14 فروردین 93 در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش «شهیده ولایت» در صومعه‌سرا

حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا با تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار داشت: فاطمه (س) برای اخلاق، منش و رفتار شایسته یک الگو و سرمشق مناسب برای زنان و دختران جامعه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسه‌های برنامه‌ریزی مراسم ایام فاطمیه (س) در صومعه‌سرا برگزار شده است، تصریح کرد: این جلسه‌ها با امام جمعه، شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان صومعه‌سرا برگزار شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا افزود: تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری مناسب با ایام فاطمیه (س) نیز در صومعه‌سرا انجام شده است.

وی از فعال‌سازی گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر هیئت‌های مذهبی صومعه‌سرا همزمان با ایام فاطمیه (س) خبر داد.

احمدی‌پور یادآور شد: برنامه های ایام فاطمیه در صومعه‌سرا از 20 اسفند جاری آغاز شده و تا 14 فروردین ادامه می‌یابد.

وی برپایی ایستگاه‌های صلواتی، توزیع بالغ بر 3 هزار تقویم مذهبی بین مسافران نوروزی و اجرای مسابقه‌های پیامکی در ایام نوروز و فاطمیه را از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا برشمرد.

*برگزاری همایش «شهیده ولایت» در صومعه‌سرا

این مسئول با اشاره به محوری‌ترین برنامه صومعه‌سرا در ایام  فاطمیه (س) تصریح کرد: همایش یک‌روزه «شهیده ولایت» به مناسبت ایام فاطمیه (س) با حضور و سخنرانی «حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی اراکی» در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

وی گفت: این مراسم در تاریخ 14 فروردین سال آینده در مصلای جعفری صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

احمدی‌پور افزود: علاوه بر برنامه‌ها و مراسم‌های مذکور دسته‌های عزاداری در سالروز شهادت فاطمه (س) همراه با مراسم شام غریبان از مسجد «امام حسین (ع)» و مسجد «سید جعفر آقا» صومعه‌سرا به سمت دیگر مساجد این شهر انجام می‌شود.

وی اعزام 50 مبلغ به مراسم و مجالس روستایی و خانگی صومعه‌سرا در ایام فاطمیه (س) را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و یادآور شد: از این تعداد 30 مبلغ مرد و 20 نفر زن هستند.

*آمادگی 15 مسجد بین‌راهی صومعه‌سرا در استقبال از مسافران نوروزی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با اشاره به برنامه‌های نوروزی این اداره برای مسافران و مهمانان خاطرنشان کرد: بالغ بر 15 مسجد بین‌راهی صومعه‌سرا آماده پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی است.

وی، وظایف این مساجد را برپایی نماز جماعت، پاسخگویی به مسایل شرعی ، برگزاری برنامه‌های مذهبی و ترویج فرهنگ و عفاف و توجه به مسایل فرهنگی برشمرد.

انتهای پیام/84003/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول