اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

بزرگراه برازجان گناوه نیمه اول سال 93 به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار بوشهر گفت: بزرگراه برازجان گناوه نیمه اول سال 93 به بهره‌برداری می‌رسد.

بزرگراه برازجان گناوه نیمه اول سال 93 به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مصطفی سالاری ظهر امروز در آیین افتتاح پل بزرگ کلل در دشتستان اظهار داشت: توسعه راه‌های استان و ایمن‌سازی جاده‌ها از اولویت‌های مسئولان است و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

وی با تقدیر از عوامل دست‌اندرکار بزرگراه برازجان به گناوه افزود: برای تکمیل این پروژه تلاش بسیار زیادی شده و قرارگاه خاتم و اداره کل راه و شهرسازی و مدیران شهرستان دشتستان اهتمام ویژه‌ای داشته‌اند که شایسته تقدیر است.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: تکمیل بزرگراه برازجان گناوه از اولویت‌های حوزه راه استان است و به فضل خدا پیش‌بینی می‌کنیم تا نیمه اول سال آینده این محور تکمیل شده و به بهره‌برداری کامل برسد.

سالاری تاکید کرد: تکمیل محور گناوه به دیلم نیز از دیگر اولویت‌هاست که انتظار داریم به زودی با تامین منابع مالی شاهد عملیاتی شده و تسریع در این پروژه نیز باشیم.

وی اضافه کرد: دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی قول مساعد داد که از منابع ملی نسبت به تامین اعتبارات مورد نیاز بزرگراه برازجان به دیلم اهتمام ورزد و به تبع قول ایشان انتظار داریم در موعد زمان‌بندی شده بتوانیم شاهد افتتاح قطعات مختلف این پروژه بزرگ و استراتژیک باشیم.

استاندار بوشهر یادآور شد: پروژه‌ای که هم‌اکنون به بهره‌برداری رسیده در واقع قطعه‌ای از بزرگراه اهرم به دیلم است که در سال 87 قرار بود از طریق وزارت نفت انجام شود و هم‌اکنون با تلاش قرارگاه خاتم و وزارت راه و شهرسازی شاهد افتتاح این قطعه مهم هستیم.

سالاری گفت: حجم ترافیکی این پروژه بسیار بالاست و زمانی که پارس شمالی رونق بگیرد شاهد حجم بالاتری از ترافیک نیز خواهیم بود که تکمیل این بزرگراه سبب می‌شود که آمار تصادفات کاهش یابد.

وی بیان کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت جاده‌های استان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2452/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول