اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

دیدار اشتون با فتنه‎‌گران به آنها روحیه می‌دهد

امام جمعه خرم‌دره گفت: دیدار اشتون با فتنه‌گران به آنها روحیه می‌دهد.

دیدار اشتون با فتنه‎‌گران به آنها روحیه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه فرا رسیدن ایام فاطمیه را تسلیت گفت.

وی با اشاره به اینکه این ایام فرصت مناسبی برای تهذیب نفس است، بیان کرد: بهترین تعقیبات نماز، تسبیحات حضرت فاطمه زهرا (س) است و شایسته است که بعد از نمازهای واجب و زمان‌های دیگر چون وقت خواب و ابتدای زیارت پیشوایان معصوم (ع) بر انجام آن مداومت شود.

امام جمعه خرم‌دره در ادامه با تاکید بر انجام تسبیحات حضرت زهرا (س) تصریح کرد: انجام این عمل عبادی متمم نماز، عامل خشنودی و رضایت حضرت حق و نجات انسان از شقاوت و موجب آمرزش گناهان انسان می‌شود.

این مسئول در ادامه به دیدار اشتون با فتنه‌گران اشاره داشت و گفت: این دیدار معنادار بوده و قطعا در این دیدارها به فتنه‌گران روحیه و خط داده می‌شود و برنامه‌های کلانی پشت این دیدارها است.

نورپور این دیدار و دیدار چند ماه قبل با فتنه‌گران و مجرمان امنیتی، دهن‌کجی به نظام، نقض حاکمیت ملی و مخدوش کردن استقلال کشور عنوان کرد و بیان کرد: این موضوع دخالت آشکار در مسائل داخلی یک کشور است.

وی با بیان اینکه دشمنان با این دیدارها و سفرها در تلاش برای رسیدن به مقصود خود هستند، اذعان داشت: اگر کاترین اشتون صادق در عملکرد بود با مادران شهدا و با مجروحان شیمیایی ملاقات می‌کرد.

امام جمعه خرم‌دره با بیان اینکه مردم نگران اینگونه ملاقات‌ها هستند، تصریح کرد: سفرها و دیدارهای معنادار غربی‌ها با سیاسیون کج‌اندیش و غرب‌گرا، سکوت مسئولان اجرایی در برابر اهانت‌های مقامات امریکا و توافقات کذایی برنامه هسته‌ای در ژنو، خروجی اینها نگران‌کننده است.

انتهای پیام/73005/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول