اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اسفرورین:

هیئت‌های اروپایی به دنبال مداخله‌جویی در ایران هستند

امام جمعه اسفرورین گفت: هیئت‌های اروپایی به دنبال مداخله جویی در امور جمهوری اسلامی ایران هستند.

هیئت‌های اروپایی به دنبال مداخله‌جویی در ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان حجت‌الاسلام اسدالله زارعی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اسفرورین در جمع نمازگزاران اسفروینی با اشاره به ضرورت برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت در چهارشنبه پایان سال اظهار داشت: چهارشنبه آینده بر اساس رسم غلط در بعضی موارد جوانان کارهای ناپسندی انجام می‌دهند که اولیا و خانوادها باید مراقب فرزندان خویش در آستانه نوروز باشند.

امام جمعه شهر اسفرورین ادامه داد: عده اندکی که در چهارشنبه آخر سال دست به بی نظمی می‌زنند باید درباره کارهای انجام شده قدری تفکر کنند که آیا این اقدامات و شادی لحظه‌ای برای آنها فایده دنیوی و اخروی دارد یا نه.

وی به دیدار کاترین اشتون با محکومان فتنه اشاره کرد و افزود: حدود سه ماه قبل نیز یک هیئت اروپایی به ایران آمد و مخفیانه با دو نفر از سران فتنه دیدار کردند و به آنها جایز نیز دادند که اشتون نیز در دیدار اخیر خود این ماجرا را با گستاخی تمام  تجدید کرد.

امام جمعه شهر اسفرورین بیان کرد: این دیدارها نشان می‌دهد که سران غربی نه به دنبال پیگیری موضوع هسته ای بلکه بر سر مداخله در امر داخلی به ایران آمده بودند.

زارعی تصریح کرد: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ایران به دنبال حقوق زنان می‌گردد که باید پرسید چرا در اروپا حقوق زنان را مراعات نمی‌کنند و یک بانوی محجبه حق ندارد با روسری وارد مدرسه شود.

وی با اشاره به اینکه همواره دشمنانی در پی تضعیف دیانت مردم تلاش می کنند، ادامه داد: بر این اساس باید به یاری مردم مظلوم شتافت و دین خداوند را یاری کرد که امروز در دنیای اسلام این نکته مهم مورد غفلت قرار می گیرد.

امام جمعه شهر اسفرورین با اشاره به اینکه امروز اسرائیل در دنیای اسلام فتنه ای است که سبب ناامنی میان مسلمان‌ها و ضربه به دیانت آنها شده است، تصریح کرد: باید برای اتحاد در جهان اسلام گام برداشت و تلاش کرد.

انتهای پیام/77005/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول