اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

مسئولان و ملت بسیجی‌وار سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را دنبال کنند

امام جمعه بیجار با اشاره به سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، گفت: مسئولان و ملت باید بسیجی‌وار این سیاست‌ها را دنبال کنند.

مسئولان و ملت بسیجی‌وار سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را دنبال کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی ظهر امروز در خطبه‌های پرفیض نماز جمعه این هفته در حسینیه این شهر با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و با سرلوحه قرار دادن زندگی ائمه اطهار و سیره و سلوک آنان در تمامی ادوار زندگی، اظهار داشت: سرلوحه قرار دادن سیره انبیا و اولیا و ائمه اطهار موجب سعادت دنیوی و اخروی خواهد شد.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و جایگاه ولای بانوی بزرگوار دو عالم بیان کرد: حضرت فاطمه (س) سرلوحه و الگویی به تمام معنا برای تمامی بانوان جهان خصوصا بانوان مسلمان است.

مرادی با بیان اینکه حضرت فاطمه الگویی برای مردان و زنان عالم از زمان خلقت تاکنون است، حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی عدالت‌خواهی، ولایت‌مداری و اسوه حق‌پرستی در تاریخ اسلام عنوان کرد.

خطیب جمعه بیجار در ادامه سخنان خود با اشاره به بزرگداشت روز شهدا و تشکیل بنیاد شهید زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا را از وظایف مسئولان و مردم عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی در سایه خون شهدا و رشادت‌های دلیرانه آنان است که روز به روز پله‌های سربلندی و افتخار را در می‌نوردد.

مرادی شهدا را وارثان انقلاب نام برد و گفت: امروزه امنیت و آسایش ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدانی است که از جان و مال خویش گذشتند و در راه اعتلای ارزش‌های اسلامی با رشادت در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

این مسئول با تأکید بر ادامه راه شهدا و ترویج فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی در جامعه خصوصا تفهیم آن به قشر جوان بیان کرد: دشمنان در صدد هستند فرهنگ شهادت را با روی کار آوردن فرهنگ غلط خود از میان بردارند اما مسئولان و مردم با هوشیاری و با ترویج فرهنگ شهادت سدی در برابر دشمنان خواهد بود.

امام جمعه بیجار با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی، گفت: ملت ایران بسیجی‌وار و با تکیه بر اقتصاد مقاومتی تمامی تحریم‌های دشمنان را خواهند شکست.

به گفته وی، اقتصاد مقاومتی عدالت‌بنیان است و متکی به دانش و علم و فن‌آوری است و رویکردی مناسب در برابر تمامی تهدیدات دشمن در زمینه‌های اقتصادی است.

به گفته مرادی، اقتصاد مقاومتی الگویی اقتصاد بومی و علمی برگرفته و برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی و بر اساس چشم‌انداز 20 ساله کشورمان است.

خطیب جمعه بیجار در پایان بر رعایت شئونات اسلامی در ایام نوروز و دید و بازدیدها تأکید کرد و گفت: ایام نوروز بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ اسلامی است.

انتهای پیام/79015/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول