اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نطنز:

اقتصاد مقاومتی زمینه‌ساز شکوفایی ایران است

امام جمعه نطنز گفت: باید با روشنگری برای مردم توضیح داد که اقتصاد مقاومتی با ریاضت اقتصادی تفاوت دارد و با اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ایران شکوفا می‌شود.

اقتصاد مقاومتی زمینه‌ساز شکوفایی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام علیرضا طاحونی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نطنز، اظهار داشت: از آثار مهم و مثبت اقتصاد مقاومتی می‌توان به حفظ بقا، تداوم و عزت جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

وی افزود: وظیفه همه ما این است که سعی کنیم کشور را مستحکم، غیر قابل نفوذ و غیر قابل تاثیر از سوی دشمن کنیم که یکی از این راه‌ها اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه نطنز خاطرنشان کرد: در اقتصاد مقاومتی، یک رکن اساسی و مهم مقاوم بودن اقتصاد است و اقتصاد باید مقاوم باشد که اگر در معرض توطئه دشمن قرار بگیرد، مقاومت کند و از پا نیفتد.

وی تصریح کرد: دست یافتن به موفقیت در عرصه‌های مختلف نیازمند دست‌یابی به موفقیت در عرصه اقتصادی است و ما باید به دنیا نشان دهیم که ایران اسلامی الگویی ارزنده و موفق در مردم سالاری دینی است.

طاحونی عنوان کرد: از آنجائی که آمریکا و دشمنان ما می‌دانند که گزینه نظامی تاریخ مصرفش گذشته و ایران به سطح بالائی از پیشرفت نظامی رسیده است، از قدرت نظامی ایران هراس دارند و برای همین گزینه نظامی از بین رفته است.

وی بیان کرد: از همین رو وقتی که گزینه نظامی جواب نداد، گزینه اقتصادی و فشار اقتصادی مطرح شد که مقام معظم رهبری با تدبیر حکیمانه خود، بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح نمودند.

امام جمعه نطنز در پایان متذکر شد: باید با روشنگری برای مردم توضیح داد که اقتصاد مقاومتی با ریاضت اقتصادی تفاوت دارد و با اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ایران شکوفا می‌شود.

انتهای پیام/63025/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول