اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زیراب سوادکوه تاکید کرد

معرفی شخصیت حضرت ‌زهرا(س) به عنوان الگوی جهانی زن مسلمان

امام جمعه زیراب سوادکوه بر لزوم تبیین شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) در جامعه تاکید کرد و گفت: نظام سرمایه‌داری غرب با تهاجم فرهنگی سعی می‌کند الگوی مبتذل و غیرانسانی خود را به جامعه تحمیل کند.

معرفی شخصیت حضرت ‌زهرا(س) به عنوان الگوی جهانی زن مسلمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی در خطبه‌های نماز جمعه شهر زیراب سوادکوه با اشاره به شگفتی‌های آسمان‌ها و کهکشان‌ها بیان داشت: قدرت الهی حد و اندازه‌ای ندارد.

امام جمعه زیراب سوادکوه با بیان اینکه پیروی از سبک زندگی ائمه باید در دستور کار ما قرار گیرد، افزود: زندگی اهل بیت(ع) راهنمای روشنی برای سعادت زندگی دنیوی و اخروی است.

وی بر لزوم تبیین شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) در جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: نظام سرمایه‌داری غرب با تهاجم فرهنگی سعی می‌کند الگوی مبتذل و غیر انسانی خود را بر جامعه تحمیل کند.

*اقتصاد مقاومتی نیازمند حرکت انقلابی است

امام جمعه شیرگاه سوادکوه در خطبه‌های نماز جمعه شیرگاه سوادکوه با اشاره به اینکه کارهای ارزشمند با فرمانبرداری از خدا حاصل می‌شود، گفت: بهداشت جسم و عقل از شاخص‌های سبک زندگی اسلامی است.

حجت‌الاسلام محمد مهدوی با بیان اینکه پیمان‌شکنی و هم صحبتی با خوشگذران‌ها و افراد بخیل و بیان سخنان بیهوده باعث بیماری دل‌ها می‌شود، افزود: قرائت قرآن و موعظه و یاد خدا سبب سلامتی روان است.

وی با تاکید بر اینکه اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی نیازمند حرکت جهادی و انقلابی است، خاطرنشان کرد: با حرف، اقتصاد سامان پیدا نمی‌کند و باید ریشه فسادها را خشکاند.

مهدوی با یادآوری بمباران حلبچه با همکاری امریکا و کشورهای اروپایی و اتهامات دبیرکل سازمان ملل به ایران، تصریح کرد: سازمان ملل در برابر کشتار مردم حلبچه و پناه دادن به گروه تروریستی منافقین که عامل کشتار هزاران نفر هستند سکوت کرده است.

خطیب جمعه شیرگاه سوادکوه با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با تاکید بر اینکه همه اقدامات ایشان در مسیر منطقی بوده است، گفت: شیعه باید با پیروی از مقام معظم رهبری و مراجع رهروی حضرت فاطمه زهرا (س) باشد.

انتهای پیام/86015/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول