اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب موقت نماز جمعه ساری:

وزارت خارجه و اطلاعات جلوی گستاخی دشمن را بگیرد

خطیب موقت نماز جمعه شهرستان ساری با بیان اینکه وزارت خارجه و اطلاعات جلوی این گستاخی‌ها را بگیرد، گفت: زورگویی دشمن در خاک خودمان را نمی‌پذیریم و اگر بار دیگر تکرار شود آنها را وتو می‌کنیم.

وزارت خارجه و اطلاعات جلوی گستاخی دشمن را بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان ساری، اظهار داشت: احترام به پدر و مادر سبب خشنودی خداوند می‌شود.

وی با بیان اینکه در جامعه شیعی ما نباید خانه سالمندان وجود داشته باشد، گفت: اگر سالمندی فرزند ندارد این بحث دیگری است اما بدا به حال فرزندانی که پدر و مادر زمین‌گیر خود را به خانه سالمندان می‌سپارند.

قاسمی با اشاره به اینکه این افراد با چه وجدانی دست به این کار می‌زنند، خاطرنشان کرد: اینها باید نام شیعه را از خود کنار بگذارند.

وی با بیان اینکه در آستانه سال جدید هستیم، ادامه داد: صله‌رحم، این سنت الهی در حال فراموش شدن است.

قاسمی با اشاره به سالگرد ارتحال یادگار امام سید احمد خمینی، گفت: خداوند روح آن عزیز از دست رفته را رحمت کند.

خطیب موقت نماز جمعه شهرستان ساری با اشاره به بیانات رهبری درباره اقتصاد مقاومتی، افزود: سران قوا از بیانات رهبری درباره اقتصاد مقاومتی حمایت کردند و امیدواریم این مسئله را در عمل نشان دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان 35 سال برای مردم ما خط و نشان کشیدند اما این مردم در 22 بهمن دشمن را به کما فرستادند، یادآور شد: ناامیدی سراپای دشمن را فرا گرفت.

قاسمی با اشاره به اینکه اشتون با مسئولان نظام دیدار می‌کند و خباثت و دشمنی خود با نظام را در دیدار با معرضان انقلاب اسلامی دیدار می‌کند، تصریح کرد: بان کی مون هم که مترسک سازمان ملل است از فتنه‌گران حمایت می‌کند.

امام جمعه موقت شهرستان ساری با بیان اینکه وزارت خارجه، کشور و اطلاعات جلوی این گستاخی‌ها را بگیرد، ادامه داد: زورگویی دشمن در خاک خودمان را نمی‌پذیریم و اگر بار دیگر تکرار شود آنها را وتو می‌کنیم و ملت ما سیلی محکمی به آنها خواهد زد.

وی با اشاره به اینکه مسائل فرهنگی از دیگر دغدغه‌های رهبری است، تصریح کرد: جبران رخنه فرهنگی، سخت و محال است، وزیر ارشاد متوجه این قضیه باشد و نامه‌ای که به رهبری داده است را در عمل نشان دهد.

قاسمی با بیان اینکه مسافران زیادی در ایام نوروز وارد مازندران می‌شوند، گفت: مقدم مسافران را گرامی می‌داریم اما حواس ما جمع است و نگران هستیم که نکند خدای ناکرده مسافران مسائل ضد فرهنگی در استان مرتکب شوند.

وی با عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) به ما آموخت باید دشمن شناس بود، راجع به مسائل اسلام که محور ولایت است، دوپهلو نباشیم و صریح صحبت کنیم.

انتهای پیام/86007/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول