اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فریمان:

یکی از موضوعات مورد توجه در میان جامعه اسلامی تسبیحات حضرت فاطمه (س) است

امام جمعه فریمان گفت: یکی از موضوعات مورد توجه در میان جامعه اسلامی تسبیحات حضرت فاطمه (س) است.

یکی از موضوعات مورد توجه در میان جامعه اسلامی تسبیحات حضرت فاطمه (س) است

به گزارش خبرگزاری فارس از فریمان حجت‌الاسلام سیدابوالفضل طباطبایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فریمان با بیان اینکه تسبیحات حضرت زهرا شفای بیماری‌ها است، اظهار داشت: یکی از موضوعات مورد توجه در میان جامعه اسلامی موضوع تسبیحات حضرت فاطمه (س) است که با وجود اینکه فراوان مورد توجه است، اما بهره جامعه از کیفیت، ریشه و اساس به وجود آمدن آن بسیار اندک و ناچیز است، بنابراین باید در این رابطه توجه بیشتری کرد.

طباطبایی ادامه داد: در فاصله 3 ماه گذشته تاکنون ما شاهد برخی رفت و آمدهایی هستیم که اگر چه ظاهری به نام رفت و آمدهای دیپلماتیک دارد ولی در حقیقت کاری شبیه به جاسوسی‌های سیاسی است و در این مدت هیئت پارلمانى اتحادیه اروپا در سفر به تهران، مخفیانه با 2 تن از فتنه‌‏گران و محکومان فتنه 88 در سفارت یکى از کشورهاى اروپایى دیدار کرد و این دیدار نیز با موجى از انتقادات داخلى و مردمی مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: اما نکته درخور تأمل این است که هیئت پارلمانى اروپا در بازگشت از تهران با وجود دیدار با برخى از بلندپایه‏‌ترین مقامات کشورمان، دیدار با فتنه‏‌گران را مهم‏ترین بخش سفر خود عنوان کرد.

امام جمعه فریمان تصریح کرد: جالب این است که هیئت پارلمانى اروپا در اولین روز سفرش به تهران و حتی قبل از آنکه به دیدار مسئولان کشورمان برود، در همان اولین شب به سفارت اتریش رفته و با برخی محکومان فتنه 88 دیدار می‌کند و از این جالب‌تر اینکه بخش عمده از هدف تحقق یافته سفر خود را همین بخش‌های سفر معرفی می‌کند.

انتهای پیام/2202/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول