اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودهن:

اقتصاد مقاومتی نیاز به مدیریت جهادی دارد

امام جمعه رودهن گفت: اقتصاد مقاومتی باید حول محوری اساسی و جهادی اجرا شود و همه باید در این بحث شرکت کنند.

اقتصاد مقاومتی نیاز به مدیریت جهادی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌‏الاسلام والمسلمین حسین توسلی صبح امروز در جلسه شورای اداری بخش رودهن و در جمع مسئولان این منطقه به حدیثی از امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت: انسان‌ها هرکدام گنجی مانند طلا و نقره هستند.

وی افزود: همه ما انسان‌ها یک حس درونی داریم که شاید در آن گنجی پیدا کنیم اما متاسفانه انسان‌ها بیشتر به دنبال گنج ظاهری هستند.

امام جمعه رودهن با بیان اینکه باید گنج‌های درونمان را پیدا و از آن استفاده کنیم، گفت: خداوند درون انسان‌ها گنج‌های فراوانی را نهفته است که با پیدا کردن آن می‌توان به مراحل بالاتری از زندگی دست پیدا کرد.

توسلی ادامه داد: به لحاظ اخلاقی، انسانیت، معنوی و عرفان می‌توان گنجینه‌های درونی خودمان را به بیرون تراوش کنیم و هر میزان که خود را بشناسیم، نسبت به خداوند شناخت پیدا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تدبیر بسیار خوبی در روند اداری، فرهنگی، تفاهم و تعامل بین مسئولان و مردم در رودهن برقرار شده است، افزود: در تمام شهرها و روستاهای بخش رودهن، روحانیت مستقر شده است تا بتوانند نماز جماعت را برپا کنند.

امام جمعه رودهن به صعود 12 پله‌ای شورای آموزش و پرورش رودهن در استان تهران اشاره کرد و افزود: حق داریم که توقع داشته باشیم که به احتیاجات بیشتری نیاز داریم و باید به نمازگزاران و امامان جماعت توجه بیشتری شود.

وی ادامه داد: اگر حوزه معنوی را توسعه دهیم، می‌توانیم از خیلی ناهنجاری‌ها جلوگیری کنیم.

توسلی به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی باید حول محوری اساسی و جهادی اجرا شود و همه باید در این بحث شرکت کنند.

آخرین جلسه شورای اداری بخش رودهن با حضور امام جمعه شهرهای بومهن، رودهن و پردیس و آبعلی، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دماوند، بخشدار رودهن، رئیس اداره اصناف دماوند، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دماوند، شماری از خانواده‌‌های معظم شهدا و ... در سالن آمفی‌تئاتر وصال رودهن برگزار شد.

در این جلسه، مسئولان ادارات رودهن، گزارش عملکردی به امام جمعه رودهن، فرماندار دماوند، بخشدار رودهن و نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس ارائه دادند.

در پایان این جلسه از خانواده‌های شهدا و روسای نمونه بخش رودهن تجلیل شد.

انتهای پیام/2568/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول